tiistai 2. marraskuuta 2010

Helsinki

"We don't have school tomorrow!" Eikä perään ees kuulunu "JUST KIDDING" vaikka kuinka toivon. Eli tiistaiaamu ja yksi, kaksi ja kolme lasta ovat kotona ja schedule näyttää täysin tyhjää. Eli inspiraatiota kehiin.

Noh nyt aamupäivästä karataan siivoojaa karkuun ja mennään pällistelemään pingviinejä, hylkeitä ja haita läheisen kaupungin akvaarioon. Kerran siellä jo tytön kanssa käytiin ja hän pihisi ja puhisi niin innosta etten yhtään ihmetellyt kun tyttö repesi riemusta kun kerroin suunnitelmistamme. "Hi guys! We'll see REAL SHARKS! COOOL!" Toisaalta lapset on niiiin helppoja :)

Akvaarioreissun jälkeen lounaalle ja ehkäpä vielä puistoon jos tuolla vain tarkenee. Järkyttävän kylmää. Hyi että. Jos ei tarkene ni au pair pistää siis parastaa sisällä. Hostäiti sääli mua kun "saan" työskennellä koko päivän. Mutta sen takia tänne on lähdetty niin eiii valiteta.

Mutta siis jutun juju on nyt tämä. Minulla on lista, missä on joka päivälle oma juttunsa tänne blogiin. Tämä kestää siis 30 päivää ja tämän kolmenkymmenen päivän ajan on esitelty vaikkapa mitä.

Day 1: A Picture Of The City You Were Born In

Elikkäs Helsinki

Oon siellä syntynyt (kätilöopisto) ja oon siellä asunut aina. En oo siis kertaakaan ollu kirjoilla Helsingin ulkopuolella. Aito stadilainen siis. Vaikkakin aikalailla puolet oon elämästäni tallustanut mökillä ja mummin maatilalla. Eli tunnen myös raittiin ilman salat. Eikä siis Helsingissäkään olla ikinä asuttu keskustassa. Melkin viimesiä nurkkia Helsingistä, mutta Helsinki mikä Helsinki (;

Ps. Kuva on sitten ihan itse ottaman eikä mikään googlaaman.

2 kommenttia:

  1. Mistä tämä idea 30 -kohtaa? On tosi kiva juttu. Innolla odotellaan:) Olen niin innoissani myös siitä, että tapaan teidät rakkaat lapseni jo ylihuomenna:)Mamma

    VastaaPoista
  2. Löysin toisesta blogista :) JAUJAU tuutte kohta :)

    VastaaPoista