keskiviikko 17. marraskuuta 2010

Joulu, joulu, joulu

Lälläspöö. Eipä mulla edelleenkään oo asiaa. 101 sähköpostia vastaamatta ja 101 asiaa suunnittelematta. Eli normimeno. Hostäiti on jälleen Lontoossa ja ensi viikolla on kauan odotettu thanksgiving! Thanksgiving myös tarkoittaa kuukautta jouluun!






Siinä on esimakua jouluhuoneestani, joka tosin ei ole vielä valmis. Nyt olen kaksi päivää siellä askarrellut mutta on se hieno! :) Tänään kävin ostelemassa lapsille joululahjoja ja yritän olla kaikkien lahjojen kanssa ajoissa, jotten joudu jouluruuhkiin. Hyi että ne on ahdistavia. Suomeen laitoin tilausta joulukalenterista ja toivotaan että pian sellaisen postiini saan! Sitten alkaa vain loputon joulumusan kuuntelu ja odottaminen.

Day 16: Your Best Friend


Se on siis Susku ja se on niin söpö! Kuinka tuollasta vois olla rakastamatta?

PS se tappaa mut ku nähään ja löytää tän kuvan täältä. (:

2 kommenttia:

  1. Voit että, kuinka tunnelmallinen ja kaunis sinun huoneesi on. Olet kyllä visuaalisesti niin lahjakas. Kiitos, että me muutkin saamme nauttia sinun taidoistasi. Susannan kuva on myös tosi söpö. Odotan niin kovasti, että näen huoneesi livenä. Mamma

    VastaaPoista
  2. Ja noi tähdet siis oon askarrellu yksi kerrallaa ite ylijäämä pahvista (;

    Mutta kiitos äiti :) Tykkään itekki huoneesta tooosi paljon! Vielä tarviin sinne vähä lisää koristeita ni on valmis! Ja toki perheen lupaama joulukuusi. Mutta vaihdan vaalenpunasen valkoseen!

    VastaaPoista