Eilen oli niiiiin normi ja rauhallinen päivä ettei mitään rajaa! Paitsi että oon niiiiiiiin in love with my hostgirl! :) ehkäpä maailman ihkuin tyttö (okei, tokaks ihkuin, tiiätte kuka on ihkuin). Aamulla ei ollu känkkäränkkä yhtään vaikka hostisä ei ollu enää kotona kun heräsi. Kapusi nätisti mun syliin ja sitten pelleiltiin ja naurettiin pukiessa kaaaauheasti! Kouluun ei meinattu taas millään jäädä. Revittiin mun kädestä ja roikuttiin jalasta, mikä on musta kauheen söpöä että viettäs päivän mielummin mun kanssa! Mutta au pair oli ilkeä ja repi ittensä irti ja lähti pois jättäen lapsen itkemään peräänsä kouluun. No sitten hain tytön ja hyppäsi syliini ja sain haleja. :) Koulun jälkeen kysyin jos haluaa mennä kirjastoon tai puistoon kun oli niin nätti päivä mutta sain vastauksen "No! I wanna watch a movie with you!" Eli The polar express leffa pyörimään, tyttö syliin ja tyttöjen rauhallinen iltapäivä oli valmis!
Pojat tuli kotiin ja läksyt oli tehty jo bussissa! Ja siivosivat kellarin ilman yhtäkään kitinää ja sen jälkeen kaikki kolme leikki nätisti yhdessä. Ahh näitä päiviä voisi olla aina! Niin helppoa ja hauskaa. Okei mä unohdin pestä toisen koneellisen pyykkiä! Mutta se olikin päivän ainut miinus ja tuli omasta takaa.
Tänään on tilauksessa koulun jälkeen puistokeikka. Plus tänään pitäisi tulla Joulutarina leffa postissa! Ahh on taas joulu pelastettu. Varoittelin jo hostäitiä että hänen pitää katsoa se mun kanssa mutta varaudu itkemään! Eli thanksgivingin jälkeisellä viikolla me vallotetaan tv ja katotaan leffa! :)
Day 22: Favorite Website
facebook ylläpipylläri!
PS. sometimes I really feel like I'm living my dream. For real.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti