Hmm.. eilinen oli eilinen! Selvisin elossa vaikka lapset leikkivätkin ei-totella-au-pairia-ollenkaan - nimistä leikkiä koko päivän. Tai siltä se ainakin tuntui! Käytiin pällistelemässä hylkeitä, haita ja muita öttiäisiä! Hylkeiden allas oli juuri tyhjennetty ja niitä jotenkin tarkasteltiin. On ne hupsuja :)
Kotiin kun päästiin niin sain hostäitiltä sähköpostia, että klo 12 kokous peruttiin tuutteko tänne lounaalle? Ja mehän lähettiin. Ja vau se mesta ! Huhtikuussa 2010 avattu toimistotalo (brand new siis) ja tilaa riitti. Oli kahvilaa, ravintolaa, baaria, kahvilaa, kauppaa, kuntosalia ja vaikka mitä työntekijöille. Sitten keskellä oli iiiiiiso läjä pöytiä ja ihmisiä ja jokaisella pöydällä oli kolme näyttöä. Ja toki taustakuvana kaikissa näytöissä oli rakennuksen kuva, joita tuli nähtyä siis aika monta ! Sitten toki niin kuin asiaan kuuluu niin seinällä oli eri kaupunkien kelloja. Again; ihan niin kuin elokuvissa!
Huomenna on torstai. Torstaina lähtee Finnairin kone Helsingistä. Siinä koneessa on minun vanhemmat kyydissä. Se Finnairin kone laskeutuu 16.55 JFK:n lentokentälle ja sieltä he huristavat hotelliin, jossa nään vanhempani! Voisin heittää volttia. Kuinka siistiä ja makeeta ja hienoa ! Torstain jälkeen on perjantai, jolloin minun hostvanhemmat on kutsunut mun oikeet vanhemmat päivälliselle tänne. Eli loppuviikko onkin yhtä juhlaa. Eikä fiiliksiä vähennä sunnuntaina häämöttävä vesipuisto, jossa siis olemma 3 kokonaista päivää hostperheen kanssa !
Day 2: A Picture Of Your Favorite Animal
Tarviiko ees selitellä? Fiksuja, kauniita, sulavia ja suloisia. Delfiinejä voisi katsella vaikka kuinka ja kauan. Ois ehkä mahtavinta omistaa joku delfiinihomma jossain päin floridaa. :)
Kuva on täältä.
PS. Au pairien ABC on aloitettu! Eli maltti on valttia vielä hetkel (;

omg, mun lempieläin on kans delfiini, ollu iät ja ajat!!
VastaaPoistaomg, ollaan siis parhaita molemmat !
VastaaPoistaerittäin!
VastaaPoista