maanantai 29. marraskuuta 2010

26 päivää Suomeen !

Että voi ihmisellä olla hauskaa lukiessa omia vanhoja blogitekstejään! Vähän sama asia kun katsoisi vanhoja valokuvia tai lukisi omia vanhoja tekstiviestejä. (Okei tekstiviestit on kyllä jotain niiin surkuhupaisaa aina että ei mitään rajaa!)

Täällä on nyt sitten kooooko talo täynnä joulukoristeita. Pitää napsia kuvia joku pv ja lisäillä tänne teiän näytille. Ja ahh tykkään kyllä tajuttomasti ! Tällee talo-täynnä-joulukoristeita aiheesta päästään kätevästi aiheeseen perheeni. Siis hostperheeni, jossa olen nyt piakkoin 4 kk asustellut. Ei varmaankaan tarvitse edes mainita että hostlapseni ovat ihania? Mutta hostvanhemmatkin kyllä kuuluvat siihen kastiin. Perjantaille on buukattu Greyn anatomia ilta hostäidin kanssa. Hän tekee meille "fingerfoodseja" ja tuijotamme illan/yön Greyta TiVolta. Sounds like a plan?

Nyt muutama tunti eilisen keskutelun jälkeen olen alkanut sisäistämään asioita, joita eilen kuulin. A) olen oikeasti lähdössä joulukuun 25. päivä Suomeen viikon lomalle ! Lentoja yritän bongailla mutta onneksi isukki lupas ne varata huomenna kun pääsee Suomeen itse takaisin. Tässä yritän pähkäillä illanistujaisia kavereiden kesken sille viikolle kun menen takaisin. B) voin mahdollisesti päästä myös huhtikuussa viikon lomalle suomeen. C) perhe haluaa lähte kanssani oikeasti kahden viikon lomalle suomeen kesällä! ois ihanaa sada ajoitettua se juhannuksen tienoille!. D) Ne oikeesti haluais että jäisin toiseksi vuodeksi = oon oikeasti hyvä siinä mitä teen. Ei-tätä-kaikkea-vain-voi-vielä-käsittää!

Day 28: A Picture Of What You Wore Today

Saatte tyytyä laiskuuteni takia tekstiin.

Harmaat sukkikset
farkkuhame
valkoinen toppi
punainen villapaita

PS I <3 uusi taustakuvani

1 kommentti:

  1. Miten uskallat laittaa näin ilosia postauksia kun mä joudun kirjottaa nopeussakoista :D

    VastaaPoista