maanantai 22. marraskuuta 2010

Vihaan otsikointia

En ikinä anna tätä itelleni anteeksi! Miten unohin kirjottaa eilen? Järkytyin kun tänään heräsin. Enkä ees muistanu että mitä eilen tein! Sydän hakkaa enkä pääse tästä virheestä ikinä yli. Perfektionistini sai kolauksen.

Mutta siis hömhömhöm mitäs teille kertoisin! Mun viikonloput tästä eespäin täyttyy aika hyvin New Yorkista ja kavereista ja kaikesta! Kuinka mukavaa elämää. Tällä viikolla on elämäni ensimmäinen thanksgiving ja mamma ja pappa ja veli tulee sitä tänne viettämään mun kanssa. Sitten otetaan koko poppoolla suunnaksi New York ja perjantain onki Black Friday (tajuttomat alennukset, kaupat auki aamu aikasesta aamuyöhön ja TAJUTTOMASTI ihmisiä!). Meillä on perjantaina suunnitelmissa mennä Museum of Natural Historyyn koska rakastuin siihen paikkaan vaan niiiin paljon ja toi ihmismassat ja ruuhkat ei oikeen nappaa...

Eilen käytiin perheen kanssa taas yhdessä musikaalissa mutta siinä mä tipuin kärryiltä ekan viiden minuutin jälkeen kun ihmiset puhuivat niiiiiin nopeasti, kaikki samaan aikaan ettei suomalaiset aivot pysyny enää mukana. Loppuaika meni vähä niinkun katsellessa kuvakirjaa! :)

Day 20: Someone Who Shares The Same Birthday As You

Wikipedia kertoi mulle että Karl Marx on syntyny myös 5.5! 

Day 21: A Place You See Yourself In 5 Years

Opiskelen/teen töitä, missä? ei mitään tietoa! mitä? ei myöskään mitään tietoa! mun viiden vuoden suunnitelmat on siis loistavat ! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti