maanantai 15. marraskuuta 2010

Ihkua!

Siis viikonloppu oli NIIIN mahtava! Siiis ahh oon sydämet silmis viikonlopun suhteen vielä vuodenkin päästä. Eikä mitään kovin suurta ja ihmeellistä ees tapahtunu. Sai olla kavereiden kanssa ja pitää hauskaa.

Lauantaina suunnattiin shoppaamaan läheiseen malliin missä ei oltu aikaisemmin käyty. Rahaa meni, liikaa. Oiskohan joku 5-6 h siellä kierrelty ja naurettu. Jotenki minä ja K ollaan outojen otusten magneetteja. Aina joku sekoilee meille jotain. Ollaan jo mestareita ööö moi? katseissa. Targetissa nähtiin taas sellanen äiti+tytär+ostokset+kassi show ettei pokka enää pitäny.
Lauantai-ilta meni sitten suomiseurueessa E, J, R, A ja M (miten nii mul on vaa suomikavereita?). E teki makaroonilaatikkoo (NAM) ja karjalanpiirakoita ja munavoita (NAM). Sen jälkeen muut läks saunaan ja mä löhösin sohvalla. Kuumeen takia en viittiny mennä etten tulis sit heti uusiks. Mutta oli jälleen kyllä kiva ilta.

Sunnuntaina junalla New Yorkiin ja eka otettiin metro 68streetille ja käytiin katsastamassa marimekon kauppa. Josta oli kuin olikin pakko ostaa sitten laukku! Sen jälkeen Macys ja ahh se jouluosasto. Se on ihana. Voisin viettää siellä vuoden. Haluun sinne heti uudestaan. Noh onneks ens viikol pääsen ja sit sitä seuraavalla myös! Ostelin mun huoneeseen joulukoristeita ja mun huone on nyt joulu!

Oon niin joulufiiliksissä ettei mitään rajaa. :)

Day 14: Your Day, In Great Detail

 7.30 soi herätyskello ja kampean ylös sängystä
Sen jälkeen vaatteet päälle (yleensä vaan lökärit tässä vaiheessa) vessassa käynti ja hiukset johonkin kuosiin
n. 7.45 tuun alakertaan missä istahdan koneelle ja tapitan siinä niin kauan kunnes hostisä lähtee töihin ja jään tytön kanssa kaksin
9.15 asti haahuillaan jotain tyhmää (minä koneella, tyttö kattoo tvtä, leikkii, piirtää)
9.00 jos ei oo puettu niin käydän pukemassa ja harjataan hiukset
9.15 lähdetään portaat alakertaan, valitaan kenkiä KAUAN, napataan reppu ja marssitaan autoon
9.19 lähdetään pihasta ajamaan kohti koulua (välillä myöhässä jos kenkiä valitaan LIIAN kauan)
9.23 saavutaan koulun pihaan ja kirmataan sisälle
9.25 oppilaat päästetään sisälle ja au pair katoaa
9.30-1.15 teen mitä lystään. Pesen pyykkiä, urheilen, katon tvtä, kirjotan kirjeitä jne. Tää on siis päiväni 4 vapaatuntia
1.15 (tai välillä myöhemmin myöhässä) juoksen tukka putkella alas ja yritän selvitä ajoissa koululle.
1.18 toivottavasti lähden pihasta kohti koulua
1.22 kurvaan pihalle ja kipitän sisälle
1.25 lapset päästetään luokasta
1.25-3.15 riippuu päivästä; joskus on tytön urheilua joskus ollaan kotona joskus puistoon joskus kirjastoon
3.15 pojat kotiin koulusta
3.20 välipala aika
3.20-6.00 riippuu jälleen päivästä mutta; läksyjä, urheilua, tvtä, leikkejä, pelejä jne.
6.00 -> oon vapaalla ja riippuu että lähekö ulos syömään ja nään kavereita vai jäänkö kotiin vaa nukkuu!

Nukkumaan meen siinä 10pm maissa :)

4 kommenttia:

  1. Kylläpä sä vaihat blogis taustaa nopsaa. Mut tykkään tästä. :D Mäki vaihan joulutaustan mutta ootan et on ees joulukuu. Mä vaan mietin et onko Macysillä enää mitään joulua kun tuun joulun jälkeen keskiviikkona =( halusin ainakin jonku ylikoristellun kuusen nähä

    VastaaPoista
  2. isi on yrittänyt lähettää kaksi kertaa kommenttia sunedelliseen blogiin, mutta ei onnistunut. Voit kysyä, mitä hän olisi kirjoittanut jos olisi kirjoittanut:)

    VastaaPoista
  3. Taidat olla kyllä fanaattisempi jouluihminen kuin minä. En ole vielä koskaan laittanut joulukoristeita marraskuussa. Toisaalta nythän niistä on kiva nauttia. Sitten joulun jälkeen kaikki koristeet haluaa pian pois silmistään.
    Mamma

    VastaaPoista
  4. Pilvi: voii siellä hyvin ollakki! Superalennuksilla varmaan!

    Pitää käydä hakee lisää koristeita (; ja pitää kysellä iskältä mitä asiaa ois ollu!

    VastaaPoista