lauantai 6. marraskuuta 2010

"Who is your favorite au pair?"

Muaha. Lapset ulos talosta ja Greyn anatomia pyörimään! Hostäitin kanssa sohvalle ja popparit syliin. Ahh kuinka ihana lauantai-ilta. Lapset menee siis taas kerran isovanhemmille yöksi. ME LIKE! Tänää kyllä nous vähä kuumetta, mutta taistelin sen alas ja juuri tultiin hostäitin kanssa siihen tulokseen että cheesecake facotry parantaa mut eli sinne siis suuntaan myös tänään! Kyllä mun hostäiti on sitten viisas :)

Eilen oli päivällinen kera mun vanhemmat ja hostvanhemmat ja voin sanoa että JÄNNITTI! Mutta oli toooosi kiva ilta ja äiti ja iskä jopa selvis englannista elossa. Hyvä te! Juteltiin ja puhuttiin ja mut kehuttiin taas maasta taivaisiin kuin paras oon. Jopa vilauttivat vaihtoehtoa että jäisin toiseksi vuodeksi. Aika jännää mutta katsotaan mitä tässä vielä tapahtuu :)

Äsken kun päiväuniltani kömmin alakertaan ja söin omppua ja katselin hostäitin touhuja niin mietittiin että voitasko jo laittaa joulukoristeet esille. Sitten kuitenkin tultiin tulokseen että ei ehkä vielä, viikon päästä! Mutta tänään siis otettiin Halloween-koristeet pois. Anteeks vaa teille suomalaisille jotka siellä tutisette pakkasessa mutta täällä ei vieläkään kauheen jouluinen sää oo. Suomen mittakaavassa mennään ehkä syys-lokakuun vaihdetta.

Day 5: Ideal Future Career

Jasso jasso... Pahan heitti. Jos ihan ideaalia haetaan niin joka lääkäri ois kyllä yks unelma, mutta Suomessa en lähde sinne hakemaan. Että sitten "pitää tyytyä" lastentarhaopettaja, sairaanhoitaja-akselille. Ellen jotain hienoa nyt tässä vielä keksi :)

:)

PS. kuka idiootti keksii lähteä au pairiks?!

4 kommenttia:

  1. PS:si sai mut nauramaan ääneen. <3

    VastaaPoista
  2. Heips, käytkö siellä kuntosalilla? Oon itekki miettiny lähteväni auppariks ens kesänä ja pohdin että paljonkohan siellä maksaa käydä kuntosalilla. Ja onko jumppia yms muita?

    VastaaPoista
  3. Itse käyn uimassa YMCA:lla, joka on tajuttoman kallis! Mutta asun niin ökyalueella että täällä on kaikki kallista. Eli hinnoista muualla en osaa sanoa. Olen kuullut kuntosaleista, joissa on 15 dollaria/kuukausi :)

    VastaaPoista