perjantai 5. marraskuuta 2010

"Are you svenska?"

Eilen meni hermo. Hiton teknologia ja tietotekniikka ja kaikki. Mua oltiin siis käskytetty hankkimaan porukoille prepaid-puhelimet ennen kun tulevat (ja toki ostin ne vasta samana päivänä ku ne tuli). Noo marssin kauppaan ja ostin ja oli happy. Mutta halleluja ku niihin yritti sitä aikaa/arvoa/jotain ladata. Tappelin niitten kanssa kaaaauan ennen kun sain ruudulle tekstin "Kiitos... otamme teihin yhteyttä 60 min kuluessa ja sitten puhelin toimii". Tämän siis tein kaksi kertaa ja tuon tekstin sain ruudulle kahdesti. No tunnin päästä soi puhelin ja kyseltiin ja juteltiin ja kyseltiin vähän lisää. Lopulta sanoi että hetki niin puhelin alkaa toimia. Toisesta puhelimesta ei kuulunut minkäänlaista yhteydenottoa. Eli aattelin että toinen toimii ja toinen ei. Noo meni taas hetki ni näin että puhelimeen, jonka ei pitäny toimia oli tullut tekstiviesti että "Kiitos ku latasitte ja plaaplaaplaa" No eli se alko sittenki toimimaan, mutta tää josta soitettiin ja mulle sanottiin että alkaa toimii ni on mykkä edelleen! Kiitos ja kumarrus.

Nonii mutta anyway porukat on täällä :) Se on pääasia ja oon saanu luovutettuu puhelimet niille ettei oo enää mun ongelma sekään! Viime yön nukuin niitten kanssa hotellissa ja seuraava menee siellä myös. Toisaalta nyt on kyllä sellainen olo että kohta ollaan kuumeessa...

Sunnuntaina siis pakataan kamat ja suunnataan Great Wolf - nimiseen vesipuistoon (nimestä en oo enää varma). Tulee kyllä varmaan olemaan superhauskareissu :)

 Day 4: A Song You Want Played At Your Wedding



Ei ollu muuten helppo valinta. Enkä nyt voi ihan 100 % sanoa näin mutta ei huono vaihtoehto (;

PS multa kysyttiin eilen kysymys "Are you svenska?" Meni hetki kelatessa kysymystä että mitä haetaan takaa! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti