Kuivausrummulla ja pesukoneella on pahasti jotain mua vastaan, koska ne päättää aina iloisesti lirkutella sitä lopetuslauluaan just sillon ku pääsen mukavasti alakertaan. Ois mulle paljon mukavampaa jos sen vois tehä sillon kun oon vielä ylhäällä...
Eilen illalla au pair meni nukkumaan ennen lapsia ! Eli kaaduin sänkyyn kahdeksalta.Väsytti iiihan pirusti ja syykin siihen löytyi; kuume. Aamulla sitten heräsin niin selvis että hostäiti on myös kuumeessa ja hosttyttö myös kipeänä. Eli naisväkemme on hieman huonossa kuosissa tällä hetkellä. Hostäiti tyrkytti mulle nyt ihmelääkkeitä ja niitten sekä "päiväunien" ansiosta elämä taas hymyilee :) Unohdin kysyä että montahan niitä saa päivässä syödä. (nimim. "Kuusi buranaa on täysi maximi päivässä!" "Etkö sä syöny eilen yheksän?")
Ihmettelen edelleen kuinka jollain riittää juttua joka päivälle. Mulla on nyt yhdeksän takana, 21 edessä. Varautukaa siis todella nihkeisiin juttuihin.
Day 9: A Photo I Took
Se on se valokuvaamisen jalo taito. Paras yhteiskuva EVÖR!
PS pieni perfektionistin pää taas yrittää nousta esiin, koska mua suunnattomasti ärsyttää ku menin alottaa tän homman vast toka päivä koska nyt noi päivät ei mee sillee nätisti käsi kädessä vaan just tollee tyhmästi 10. marraskuuta day 9.
tää on NIIIN helmi! : D
VastaaPoistaEka piti laittaa yks toinen mut sit löysin tän helmen ja aattelin etten voi hylätä sitä !
VastaaPoistaJOKU IHANIN PIPO IKINÄ!!!! Rrrakastuin! :D Samantien ja palavasti! Onko se itse tehty vai mistä tuollaisia saa? :)
VastaaPoistaRooosaaa (; se on ostettu Silver Baysta missä oltiin opiskelamassa :) kyllähän tuollaisen itsekkin tekisi jos on vain taitoja ja kiinnostusta !
VastaaPoistaEikö ookin IHANA! Se on mun, rakastuin siihen ja pakkohan se oli ostaa^^ (ne mummut siellä Silverin kaupassa tekee noita!)
VastaaPoista