lauantai 13. marraskuuta 2010

Se on loppu ny.

Niinä päivinä kun mulla on tappotylsää niin blogin ulkoasu muuttuu.

Eilisen itkukohtauksen jälkeen ei tämä aamu alkanu yhtään sen loistavammin. Menin liian myöhään nukkumaan (virhe, mutta kiitos greyn) ja lapset päätti sit kiljua ja remuta juuri mun oven takana siinä seitsemän aikaan. Otti päähän ja väsytti ja prkl päätin että tänään ostan korvatulpat. Tuli vaan olo että pliis päästäkää mut kotiin. Neljä päivää sairastamista "työpaikallaan" ei ole herkkua kenellekkään. Pää kirjaimellisesti hajoo ja kaipaa takas kotiinsa.

Mutta sängystä pääsin ylös ja päätin että oli kuumetta tai ei niin mietän minimaallisen vähän aikaa tänään kotona. Pakko vaan päästä täältä pois! Tää on kyllä salee niitä kriittisimpiä päivä kun pitäs jaksaa vaan maata ettei nouse takasin mutta anteeks tää pää ei enää kestä!

Eli siis kavereiden kanssa baanalle!

Day 12: A Photo Of Me Taken Recently

1 kommentti: