Oh no! Melkein pilasin tän 30-kohtaa homman jättämällä tämän päivän melkein välistä! Onneksi kolme ja puoli tuntia pelasti maineeni.
Eilen käväisin lääkärillä ja sain jopa kolmen päivän antibioottikuurin. Illalla ja yöllä sitten huideltiin jo 39,5° kuumeessa ja ajattelin jo ettei tästä tuu nyt kyllä lasta eika p*skaa. Pohdin jo mielessäni että pitääkö herättää hostporukat ja lähteä sairaalaan mutta onneksi se kuume sitten laski. Aamulla oli "vain" 38°. Hostisä jäi kotiin kuitenkin kun tytöllä ei perjantaisin ole koulua niin ois ollu melko iso juttu sellaisessa kuumeessa hoitaa lasta koko päivän. Nyt mennään 37°-38° mutta kuten hostisälle sanoin "I feel almost like a human". Voin kertoa että neljä päivää sisällä makaamista on tyl-sää... Mutta Greyn Anatomian tuotantokaudet on pelastanut mut totaalliselta tylsyydeltä!
Day 11: Name Of Your Elementary School
ITÄ-PAKILAN ALA-ASTE ! rakkautta. Ala-aste oli ehkä hienointa aikaa ikinä, heti lukion jälkeen.
PS. mäkin toivon jo että mun elämässä tapahtuis jotain muutakin kun tätä kuume löpinää...
PPS. kumotaksen kahden edellisen postauksen otsikot; en siis ole flunsassa :) pelkästään kuumetta. Ei yskitä, aivastuta, niiskuta eikä muutakaan. Pelkkä kuume. And I can tell; it sucks!
Yritäpä parannella pian! =)
VastaaPoistaKuume on ärsyttävää! Pikaisia paranemisia täältäkin! :)
VastaaPoistaThanks dyyyyds :)
VastaaPoistaVoooi, IPA, rakkautta! <3
VastaaPoista-Pia