keskiviikko 24. marraskuuta 2010

Almost thanksgiving

Eilen tuli blondi taas taloon kun Jeep kaarsi hotellin pihaan ja kyydissään äiskä, iskä ja veli! Syötiin ja juteltiin ja kuinka hauskaa olikaan nähä ne :) Nyt neljä seuraavaa yötä pääsenki niitten kanssa sleep overeille! Jaujaujau! Ja tänää cheesecake factory niitten kanssa! hauskaaaaa.

Huomenna thanksgiving ja sitte NYC-vkl vaihteeks. Perjantaina museoooooon! Jeejee! Ja lauantain ja sunnuntaina shoppailua! Huomisen kiitospäivän johdosta lasten koulut loppu tänään yyliaikasin eli normaalin 4 tunnin vapaan sijasta sain nauttia kahdesta vapaatunnista.

Day 23: Favorite Boy Name

Tää on vai-kee! Hmm mutta mietitääs. Lemppari pojan nimi.  Leevi, Niilo ja Oliver. TOP-3. Siis oman pojan nimeks! 

1 kommentti:

  1. Ei sit muuta ku niitä omia poikia väsäämään...
    Hauskaa viikonloppua vanhusten kaa ;))
    t.sari

    VastaaPoista