Eilen tuli blondi taas taloon kun Jeep kaarsi hotellin pihaan ja kyydissään äiskä, iskä ja veli! Syötiin ja juteltiin ja kuinka hauskaa olikaan nähä ne :) Nyt neljä seuraavaa yötä pääsenki niitten kanssa sleep overeille! Jaujaujau! Ja tänää cheesecake factory niitten kanssa! hauskaaaaa.
Huomenna thanksgiving ja sitte NYC-vkl vaihteeks. Perjantaina museoooooon! Jeejee! Ja lauantain ja sunnuntaina shoppailua! Huomisen kiitospäivän johdosta lasten koulut loppu tänään yyliaikasin eli normaalin 4 tunnin vapaan sijasta sain nauttia kahdesta vapaatunnista.
Day 23: Favorite Boy Name
Tää on vai-kee! Hmm mutta mietitääs. Lemppari pojan nimi. Leevi, Niilo ja Oliver. TOP-3. Siis oman pojan nimeks!
Ei sit muuta ku niitä omia poikia väsäämään...
VastaaPoistaHauskaa viikonloppua vanhusten kaa ;))
t.sari