torstai 11. marraskuuta 2010

Flunssaa vol 2

Tässä ei muuta kerrottavaa kauheesti oo muuta kun että; edelleen kuumeessa. Superhauskaa. Tänää lähen sitten lääkäriin koska kuume ei vaan suostu laskee edes normaaleilla lääkkeillä. Oon koko päivän löhönny sohvalla ja antanu lasten leikkiä ja katsoa tvtä niin paljon ku haluavat.

Day 10: A Silly Photo Of Me

No comments.

3 kommenttia:

  1. no enpä voinut olla kommentoimatta, olet niin suloisen mörtsi tuossa kuvassa. Suorastaan hellyttävä:) Parantavia haleja mammalta

    VastaaPoista
  2. Äiti, syöt mun uskottavuutta olla räppäri :)

    VastaaPoista
  3. ai, että räppäri:) Oot kyllä suloinen ihan omana itsenäs. Mamma

    VastaaPoista