Tässä ei muuta kerrottavaa kauheesti oo muuta kun että; edelleen kuumeessa. Superhauskaa. Tänää lähen sitten lääkäriin koska kuume ei vaan suostu laskee edes normaaleilla lääkkeillä. Oon koko päivän löhönny sohvalla ja antanu lasten leikkiä ja katsoa tvtä niin paljon ku haluavat.
Day 10: A Silly Photo Of Me
No comments.
no enpä voinut olla kommentoimatta, olet niin suloisen mörtsi tuossa kuvassa. Suorastaan hellyttävä:) Parantavia haleja mammalta
VastaaPoistaÄiti, syöt mun uskottavuutta olla räppäri :)
VastaaPoistaai, että räppäri:) Oot kyllä suloinen ihan omana itsenäs. Mamma
VastaaPoista