sunnuntai 31. lokakuuta 2010

"I'm used to it"

Mun on pakko-pakko-pakko kertoa teille mun sunnuntaista! Mutta ei kysymyksiä eikä ihmettelyitä tai kummasteluita miksi tämä päivä meni näin. Okei?

Heräsin 8.30. Datasin, datasin, skypetin, skypetin, datasin, kävin suihkussa, datasin, skypetin, skypetin, skypetin, datasin ja datasin. Kello oli 15.?? kun huoneeni ovi ensimmäisen kerran avattiin. Tyttö kiipesi sängylle ja antoi halin. Mikä oli söpöä :) no sitten riehuin, datasin ja riehuin KUNNES netti lakkas toimimasta = jouduin poistumaan huoneestani. Mikä oli kyllä ihan bonus-idea koska oli tuossa 7 tunnin heräillä olo ajan aikana ehtiny tulla jo pieni nälkä. Siinä neljän maissa huikkasin hostäitille hyvät huomenet ja söin... pizzaa. Niin ja koko ajan yritin lakata kynnet mutta mavala on muurautunut umpeen. Murrmurrmurr.

Ilta oliki sitten normi Halloween ja trick or treat! Oli sooooooooo much fun ja soooooo american. Nuo pienet leppäkertut ja kirahvit ja alienit on niiiin söpöjä. Juuri ja juuri kaverit pysyy pystyssä ni sit ne töpöttelee tuolla. Aww. Sitte meiän ovelle tuli pieni poika ja äiti sano selän takan "mitä sanotaan?" "KIIIIIIIITOS" "ei ku sitä ennen, karkki vai kepponen?" "AINII KARKKI VAI KEPPONEN MOIMOI" hostäitin kans seistiin ovella ja oltiin ihan ööö moi?

Nii ja pistin taas parastani hostvanhempien edessä kun söin.
Häiti: "millon mennään trick or treatille?"
Hisä: "auringonlaskun aikaan"
Häiti: "mitä meinaat auringonlaskun aikaan?"
Hisä: "sitä ku se aurinko tuolta taivaalta laskee?"
... hiljaisuus...
Minä: "HE-HE-HE-HE-HE!" sanoin ton ajattelematta ja hyvin sarkastisesti. Keskustelu päätty sitte siihen että mulle naurettiin. Sitte pyysin anteeks nauraen ja hostisä vaa tokas "oon tottunu tähän".

Mutta tämä oli hyvä päivä :)

PS ne joiden kanssa päivällä skypetin on hiljaa.

PPS oon aika tasanen bloggaaja ku jokaisessa kuussa kun oon tänne tullu ni on 14 postausta! HYVÄ MINÄ! 

3 kommenttia:

  1. jesh, jatka samaan malliin ;-)

    VastaaPoista
  2. Kuulostaa hauskalle päivälle :DD

    VastaaPoista
  3. Illalla pohdin sängyssä että olipa rankka päivä... :D sitte tajusin itekko et NOT!

    VastaaPoista