sunnuntai 28. marraskuuta 2010

Thanksgiving weekend

Anteeeeeeeeeeeeeeeeeksi. Kiitospäivän viikonloppu oli ehkä hieman kiireinen plus oli hotelli jossa netti ei oikeen halunnu toimia meiän tahtomalla tavalla, joten blogittomuus johtuu siitä. Viikonloppu siis hurahti perheen parissa matkaillen.

Torstai oli siis se kiitospäivä, josta tää koko maa kuhisee ja hehkuttaa vuoden juhlana. Noh oma mielipiteeni on että ehkä hieman turha juhla. Kavereita/sukulaisia tulee kylään, syödään hyvin ja voivotellaan liian täyttä vatsaa. Ja that's it! Niin ja toki eka koko aamu tehään sitä ruokaa. Kaupat on kiinni ja kaikki istuu kotonaan erakoitumassa.

Perjantaina koitti kauan odotettu Black Friday eli huurrrjia tarjouksia. Hullut Päivät x 100. Kaupat ja kauppakeskukset aukeavat yliaikasin ja ihmismassat ovat valtavia! Joinakin vuosina jopa on ihmisiä tallautunut kuoliaaksi jot sounds fun? Me siis suunnattiin kohti New Yorkia ja Museum of Natural historya joka oli jälleen kerran mahtavampaakin mahtavampi! Viitisen tuntia siellä käppäiltiin ja kuljettiin ympäri. Sen jälkeen pakollinen Tiffany kierros ja syömään nomnomnomnom hyvää ruokaa !

Lauantaina bussilla Woodbury outletille shoppaamaa. Suomennettuna 220 outlet liikettä iiisolla alueella ja varsin söpöissä rakennuksissa. Porukkaa oli jumalattomasti sillä black friday aloittaa suuren alennuskauden, joten ihmisiä riitti. Nähtiinpä silloin jopa ensi lumi! Liitin R:n seurueeseemme lounaan aikana ja käppäilimme ja sekoilimme jälleen tovin yhdessä. Aka "highway" ja "Tiffanyl on salee valkokultaset vessanpöntöt" (eikä muuten oo ku ihan normaalit, petyin)

Tänään eli sunnuntaina shoppausta ja kotiin. Oli kyllä vähä weird fiilis kun porukat suuntaavat huomenna kohti Helsinkiä ja itse jäi tänne. Tavallaan kuin oisivat minut unohtaneet ottaa mukaan :( Mutta sitten blingbling ajatukset taas juoksi ja päätin buukata lennon 25. päivä suomeen viikon lomalle ! Eli see you then!

Illalla tulin kotiin ja keskustelin lomista hostäitin kanssa. Noh juttelu siirtyi muihin aiheisiin ja kuulin hostäidin suusta lauseen "ellet sitten haluaisi jäädä tänne toiseksi vuodeksi?" Leuka tippui eikä vaa sanoja tullut ulos suusta. On ne aikaisemminkin asiasta puhuneet mutta nyt kysyttiin ekan kerran suoraan. Enpä tietenkään mitään oikeen siihen vastannut. Toinen shokkiuutinen illasta oli "aateltiin lähteä sun kanssa pariks viikoks Suomeen kesällä!" aijaa?! ei mulle kerrottu aikasemmin!

Mutta plääplöö mitähän oikeesti tällä hetkellä kaikesta aattelisin. En mitään. Okei on ajatukset kyllä taas melko sekasin ton keskustelun jälkeen ja ähh. Ens viikon viikonloppureissu New Yorkiin peruuntu eli tralallalaa mitä sitä tekis !

Day 25: Guilty Food Pleasure

Hmm...

Day 26: Favorite Form Of Exercise

Uinti tai vesijuoksu! Ei hikoile (; 

Day 27: Favorite Television Program

Arvatkaa? GREYN ANATOMIA ! 

3 kommenttia:

  1. HIGHWAY! : DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    ps tykkäsin dy 27sta!!!!!!!

    VastaaPoista
  2. Paljon makso lennot suomeen? =) Onko monta vaihtoa? Ei nyt sit nähdä tona viikkona, kun tuun Nyciin, kun sä lähdet Suomeen karkuun ;)

    VastaaPoista
  3. Hinnasta en tiiä/muista ku iskä ne suomesta varas! mennessä on vaihto Lontoossa ja takas on suora :)

    VastaaPoista