lauantai 20. marraskuuta 2010

Iso Omena

Okei totunko ikinä siihen et New York on mun vieressä. Voin vain hypätä junaan ja astua ulos ja hengittää Ison Omenan ilmaa. Katsella illalla Time Squaren valoja ja ja ja ja... Joka kerta kun siellä kävelee niin on VAU-olo päällä! Tulipa taas suunniteltua viikonloppuja eteenpäin. Niin ja istuttua metrossa paaaaaaaaaaaaaljon! 4h olin siellä viettänyt ja muuta en ollu tehnyt kun syöny ja istunu metrossa... eli hetki vierähti metroissa. Ja näin rotan! HYI.

Mutta kavereiden kanssa on aina hauskaa! Nyt metsästän joululeffoja, jotka on jokaisen joulun MUST SEE-listalla eli wish me luck!

Day 19: The First Wedding/Funeral You’ve Been To

Se jonku miehen ja naisen joita en ikinä muista! Naamat kyllä muistan ja ku morsian varastettiin nii oli pikku Janiika ihan peloissaan et mitä sille käy! Sitte sulhanen hiihti kesällä sen sieltä varastosta pois! Plus ne sai häälahjaks kaks pääaukkosen yökkärin. Ja muistan sen paikanki ihan selvästi missä ne oli... Nää on siis ekat häät mitkä muistan. Nii ja kyse on häistä! 

2 kommenttia:

  1. Ne olivat mun serkun, Petrin häät. Olit silloin tosi pieni. Ihmettelen, kuinka muistat niin tarkasti mitä, siellä tapahtui. Muistatko, kun kiipesitte Joonan kanssa sellaiseen puuhökkeliin?
    Oltiinko me jossakin hotellissa yötä silloin?
    mamma

    VastaaPoista
  2. Muistelinki et oli sun serkku mut oisin sanonu et se naikkonen oli sun serkku! Enkä mä nyt tosi pieni ollu! Varmaan 4? Iso tyttö siis :) Mutta mitään kiipeilyjä en muista enkä hotellia. Muistan sen rakennuksen missä syötiin, sitä pihamaata mut esim että ollaanko oltu kirkossa ni en muista?!

    VastaaPoista