Tänään ei taas fiiliksellä juhlita niin kauheesti. Kirjoittelin aamulla onnellisesti esseetä Silver Bayta varten (jotka muuten pitää olla sunnuntaina valmiina, miksi tehdä jotain liian aikaisin?) ja kerroin lukio ajastani ja yhtäkkiä löysin itseni itkemästä. Se kuinka sain kertoa kuinka mahtavaa ja ihanaa aikaa lukio oli niin iski tikarin rintaan enkä voinut kuin itkeä ikävää. Lukiosta löysin myös ehkäpä maailman ihanimmat kaverit ja lukio oli vain parasta aikaa ikinä. Sen ohi tuskin tulee edes tämä vuosi kiilaamaan.
Koko päivän oon kuunnellut alla olevaa biisiä. Ehkäpä sekin on lisännyt alakuloisuutta tänään. Musiikilla on valtava vaikutus ihmismieleen. Mutta eipä nyt kiinnostais mitään yyyberhilpeetä musiikkia kuunellakkaan! Niille on sitten omat fiiliksensä (nimim. tanssinut yökkärissä ympäri kotia hostperheen ollessa muualla).
Tällä viikolla pojilla loppuu koulu kaks tuntia aikaisemmin ti, ke ja to eli nappaan ne aikaisemmin koulusta ja vietetään rauhallisia iltapäiviä kotona. Tai ainakin tänään on ollut rauhallista kun elohiiri (nuorempi poika) on playdateilla. Tänään sain muuten myös kuulla että meiän LCC-ryhmä hajotetaan kahteen osaan tai Darien erotetaan entisestä Stamford-Old Greenwich-Darien - ryhmästä. Ja toki kaikki parhaimmat kaverini jäi siihen toiseen ryhmään. Noh mutta näkee niitä sitten muualla kun kuitenkin niin lähellä asutaan. What a small world nimittäin luin juttua siitä uudesta LCC:stä ja luin että hänellä on 3 v poika ja pojan nimi kuulosti niiin tutulta ja olin ihan kenellä on ton niminen poika. Noh sitten yhdistin sen tytön socceriin ja katsoin LCCn kuvaa ja kappas! Hän on siellä reunalla kanssani aina istuskellut ja katsellut poikansa ja mun hosttytön soccer-harjoituksia!
Day 29: Something that inspires you.
Tää on vaikee. Mikä mua inspiroi? Onnistumisen tunne. Sä oot tosissas antanu kaiken ja onnistut siinä mitä teet. Se riemu joka tulee sydämestä on mahtava. Jo muiden onnistumisen riemua katsellessa itselläni tulee tippa linssiin. Se on aitoa. Viimeisin vaikuttava onnistumisen tunne itselläni oli painaessani valkolakki päähän. Sen lakin näkeminen edelleen saa mut melkeen itkemään.
Another summer day
Is come and gone away
In Paris and Rome
But I wanna go home
Mmmmmmmm
Maybe surrounded by
A million people I
Still feel all alone
I just wanna go home
Oh I miss you, you know
And I’ve been keeping all the letters that I wrote to you
Each one a line or two
“I’m fine baby, how are you?”
Well I would send them but I know that it’s just not enough
My words were cold and flat
And you deserve more than that
Another aerorplane
Another sunny place
I’m lucky I know
But I wanna go home
Mmmm, I’ve got to go home
Let me go home
I’m just too far from where you are
I wanna come home
And I feel just like I’m living someone else’s life
It’s like I just stepped outside
When everything was going right
And I know just why you could not
Come along with me
But this was not your dream
But you always believe in me
Another winter day has come
And gone away
And even Paris and Rome
And I wanna go home
Let me go home
And I’m surrounded by
A million people I
Still feel alone
Oh, let go home
Oh, I miss you, you know
Let me go home
I’ve had my run
Baby, I’m done
I gotta go home
Let me go home
It will all right
I’ll be home tonight
I’m coming back home
Michael Bublé - Home
PS. 25 pv Suomeen!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti