torstai 4. marraskuuta 2010

Viiideo

Anteeksi nyt joudun kirjottaa jooooka päivä ku on toi 30-kohtaa hommeli menossa eikä mun perfektionistin luonne anna periksi edes yhtä välipäivää. Jos siinä lukee day 3 ni se on 3 eikä 4. Ettäs tiiätte.

Mitäs eilen tapahtu? Ei kai mitään. Paitsi lapset härnäs toisiaan koko päivän ja vanhin tuli kotiin niin ekat sanat siskolleen oli "moi idiootti". Voinko iltapäivä enää siis paremmin alkaa?! Tyttö on muuten saanut "pillowpet"in eli eläimen muotoinen tyyny ja kun laitat tarran kiinni niin siitä tulee pehmolelu. Tätä nyt raahataan kaikkialle mukaan ja se on suurin rakkaus. Tänää ilmotti et pitää pyytää joulupukilta toinen jotta mäki saan omani :) Musta pidetään täällä huolta.

Nyt aamun olen istunut ja tuijottanut Finavian nettisivuja, koska vanhempieni kone kohti JFKn lentokenttää lähti tuossa 10 min sitten! Aika mahtavaa voisin sanoa (;

Day 3: A YouTube Video



Löysin kerran ihan vahingossa ja ahhh tää on huvittava. Ei tarvitse enempää selitellä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti