Awww hosttyttöni on maailman ihkuin. Tänään totesi "you're my very best friend! :). Ja edelleen on ihana hakea lapsi koulusta kun riemu repeään ja saan ison halin. Eilen yritti jopa ettei tarvis mennä tänään kouluun vaa sais viettää spessun päivän mun kanssa. En heltynyt!
Tänä aamuna otin ohjat käsiini ja tyrkytin sille vaatteet mitkä oli ylisöpöt! Prinsessa. Plus tänää sai laittaa tanssitunnille prinsessaballeriina puvun. Eli spessupäivä siltä osin.
Päivällä kävin keräämässä lisää joulukoristeita ja huone senkun jouluistuu koko ajan! Nyt siellä on jo laulava lumiukko, joka muuten laulaa saakelin tarttuvaa kappaletta. Murr. Tyttö laitto jopa oman korokkeensa sillä tavalla että ylttyy painamaan nappulaa ja kuuntelemaan laulua -.- kuinka hauskaa! Laitan lisää kuvia huoneestani kunhan saan kokonaan valmiiksi...
Aamut on taas jotenkin ollu vaikeita ja ajatukset on hirveästi kodissa ja Suomessa. Jotenkin tuntuu tyhmältä tuntea ahdistusta ja koti-ikävää vaikka asiat täällä ovat hyvin ja nautin elämästäni. Mutta toki se on luonnollista kun kuitenkin asuu niin kaukana kotoota, vieraiden ihmisten kanssa. Päivä kerrallaan kohti tulevaa! Kolme samanlaista hujausta niin olen jo kotona.
Day 17: A Hobby Of Yours
Oli ennen vanhaan muodostelmaluistelu (11vuotta) kunnes jalat meni sököksi. Nykyään; hömm ei mikään? puhuminen?
PS. kirjotanko joka päivä nää samat asiat!?
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti