Piu. Tässä on vähä huonot puolensa ku päivittäin kirjottaa ettei lopulta oo enää niin paljoo asiaa että ois jotain kirjotettavaa päivittäin. Koska täällä ei nyt niin ihmeellisyyksiä päivittäin tapahdu. Taas kerran sain LCC:ltä sähköpostia että jollain au pairilla ja hostperheellä on ongelmia, voinko puhua au pairin kanssa? Jepjep toki voin. Mullahan ei oo ku aikaa auttaa au paireja ja toimii niitten kouluttajan; näin toimit ongelmatilanteessa. Ookei ymmärrän, ite kävin vaikeita aikoja läpi ja tällä hetkellä asiat ei voisi paremmin olla niin olen elävä esimerkki kuinka puhuminen auttaa...
Tänään onki iskän synttärit, ONNEA! plus tänää ne lähtee Brasiliaan. Have fun. Mä en oiskaa halunnu lämpöseen. Varsinkaan ku tänä aamuna maassa oli lunta. Valkoista lunta. (Ihme muuten ettei ollu snowdayta koska onhan se aika vaarallista kun maassa OLI puol senttiä lunta...) Ja nyt tuolla sataa ja tuulee ja on pirun kylmä. Inte kiva sanoisin. Onneksi loppuviikolle on sitten luvattu vähä lämpimämpää. Just tänään muuten pohdin ettei täällä säät noudata minkäänlaista logiikkaa. Suomessa tiiät että syyskuusta eteenpäin aina on vaa kylmempää kylmempää ja kylmempää. Täällä saattaa olla kylmää, lämpimää, kylmää, pirun kylmää, hellettä, lämmintä, lämmintä, pirun kylmää jne. Eli et vaa tiiä mitä tuol pitäs pukee millonki. Pieni sääavautuminen kiitos ja anteeksi.
Day 7: Your Favorite Recipe
Nyt on kolmen kärki;
Mun tekemät letut
Mun tekemä tiikerikakku
Mamman tekemä suklaa-mascarpone-kakku
PS. tiiän muuten miks tääl on farenheitit ja muual ei, mut en viitti sanoo teoriaani ääneen...
Mamma laittaa suklaa-mascarponekakun korvan taakse. Voi olla, että se on pöydässä, kun palaat elokuussa kotiin. Haleja ja toivottavasti lämminaalto saapuu sinne Darieniin.
VastaaPoistapalempi sit oisko olla mua oottamassa superhyvänä ja tuoreena! :)
VastaaPoista