Taas on huonetta koristeltu lisää! =) mahtaa olla hostäitin ilme mahtava kun tulee kotiin Lontoon matkalta ja näkee huoneen! Mutta tykkään siitä kyllä tosi paljon. Tänää jopa käytiin Mallilla kiertelemässä tytön kanssa ja törmättiin joulupukkiin! Oli eka tyttö vähä jaiks mutta sitten uskals mennä jo syliin ja antaa halin.
Uintitunnin aikana tänään kuuntelin keskustelua raskaudesta ja synnytyksestä. Teki mieli sulkea korvat koska aika karua juttua lensi. Toisella naisella on kolme lasta ja toinen synnyttää joulukuussa kolmannensa. Eli kauniiseen sävyyn ei puhuttu. Mutta yritin tuijottaa superhienosti uivaa hostlastani ja sulkea muun ulkopuolelle!
Hostvanhempien vanhempia eli hostlapsien isovanhempia voi verrata anoppiin...
Day 18: A Place You’ve Never Visited But Want To
Hmm... varmaa Bora Bora
Ois kyllä niin taivallista ja ihanaa että ahh voisin lähteä vaikka heti. Maksajaehdokkaita?
Täältä napattu kuva.

Kiitos näistä aina niin tempaavista blogeistasi. Niistä on tullut minulle jo "iltasatu". Käyn aina ennen nukkumaanmenoa katsomassa, mitä olet kirjoittanut. Mielenkiintoisia aiheita olet tänäänkin kuullut.... Ja tuo edellinen blogisi on tosi aidon makuisia ajatuksia au pair-vuoden alusta. Yksi asia jäi mietityttämään ja aionkin kysyä siitä puhelimessa joku päivä. Mami
VastaaPoistaTäällä matkaseura ilmoittautuu! ;)
VastaaPoista