"Okay, we don't wanna take any au pairs from Germany, Poland or Swedish!" "So you have to take all your au pairs from Finland?" "Yep or I keep you all my life! Yes that the answer. I'll keep you all my life here."
Toi keskustelu käytiin hostäidin kanssa eilen ku hän teki päivällistä ja mä kertoilin sille uudesta LCC-ryhmästä ja kuinka oon siinä yksin saksalaisten kanssa. Ja kuinka ne ei puhu kun saksaa ja kuinka inha niitten kanssa on hengailla ton kielimuurin takia. Siitä päästiin aiheeseen kuinka se aikoo pitää mut täällä koko elämänsä. Huomautin kyllä kuinka on maksimi aika kaks vuotta ellen jää sitten opiskelijaviisumilla. Sitte keskusteltiin että kun täällä on yks 28-vuotias au pair että eikö sen pitäs tehä omalla elämällään jo jotain muuta ja hostäiti sano ettei halua ikinä 28-vuotiasta asumaan heille eli en voi olla täällä all her life!
Tänä aamuna kuulin pelottavia uutisia koululta. "We don't have pre-school monday or thursday and tuesday and wednesday we have just half day." eli mun koko viikoon vapaatunnit rajottuu tasan neljään tuntiin koko viikolta! ja kolmelle päivälle pitäs keksiä jotain tekemistä ettei tyttö kyllästy täysin kotiinsa. Eli ensi viikko ei ole odotan-innolla - listassa...
Day 30: A Song I Wish I Knew The Words to
niitä on oikeesti nääääääääääin monta mutta tässä on nyt yksi ja valitsin siksi koska sattu just soimaan sillä hetkellä kun aloin tätä miettimään :) Mun tekstit on nyt aika Buble Buble!
PS. 30-kohtaa on DONE ! eli enää mun ei tarvi repii jutunjuurta kaikesta joka päivä. Huh!
PPS. kuvat joulukoristeista on jo otettu mutta enää niitten pitää eksyä koneelle ja sitten vielä tänne! Eli ei kauaa.
PPPS. sain tänää elf to self - tontun mun kanssa vartioimaan lapsia! hostiskä kerto että se on oiiiva kiristyskeino joulunaikaa. Se on siis tonttu joka joka yö vaihtaa paikkaa ja lasten kuuluu etsiä se. Siihen ei saa koskea ja se raportoi kaiken joulupukille. Miks tälläsiä tottuja ei oo ympäri vuotta? Nelivuotias kuulma kunnioittaa tonttua enemmän kun vanhempiaan !
Haha, meillekkin ilmestyi tänään Buddy the elf. Sekin on joka aamu uudes paikas, siihen ei saa koskea ja yön aikana se käy Suomes raportoimas joulupukille oliko lapset kilttejä vai ei. Lapsien käytös muuttui aivan täysin tänä aamuna, ei enää kiljuntaa eikä tappelua :D
VastaaPoistaIhan sika hyvii tollaset kikat :DD täälläki neljävuotias on ihan silmät pyöreenä KÄÄÄK JOS SE KERTOO JOULUPUKILLE ETTEN OO KILTISTI :D
VastaaPoista