perjantai 17. kesäkuuta 2011

VIIKKO!

Tää postaus on aivan yhtä tärkeä kun edellinenkin mutta...

VIIKKO

VIIKKO

VIIKKO

VIIKKO

ja sielusisko Delawaresta tulee junalla luokseni. OONKO EES NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄIN INNOISSANI?! Kuusi piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkää kuukautta ilman sielunsiskoa (okei pikaista visiittiä Delawaressa lukuunottamatta) on kuusi liikaa. Nyt kuitenkin koko koko koko koko koko viikonloppu yhessä. Ehkäpä maailman yksinkertaisesti parhautta?

PS oon onnellinen ettei kukaan muu oo meiän kanssa samassa autossa 7h... se kälätyksen, kikatuksen, käkätyksen ja kalituksen määrä on jotain korvia huumaavaa. Ehkä salakuvaan teille meiän matkaa autossa ja laitan teille nähtäväkis kuinka sielunsiskokset homman hoitaa ;)

Mutta

Käänädä, prepare, we are almost there!

PPS. Soon it's under 40 days until I will be back at home. Seriously. It just was over 70. Am I missing those 30 days?
And seriously; after niagara falls weekend is 4th of July weekend (and BTW I'm going to Booooooooooooooostoooooooooooooooon!) and first; it's then already July, the month when I'm leaving and second; after that weekend I have just 3 weekends left. Can I say now that I don't wanna come home?

Couse guys; life here... is awesome!

1 kommentti: