perjantai 24. kesäkuuta 2011

Nyt saa juhlia taas

Ette ehkä millään arvaa mutta tänään ihanuus saapuu CThen! Huomen aamulla soi kello viidelta ja sitten hopeanuoli starttaa pihalta kohti käänädää.

auto; checked
musa; checked
määräänpää; not checked
seura; parasta

ps. tää kuva on ehkä tän vuoden sadon parhaimmistoa.
pps. hyvää juhannusta teille! omastani tulee paras ikinä!

2 kommenttia:

  1. on kylla aika upea kuva koristamassa ;) hei parempi olisi tehda se vloggaus, haluun naha teidat molemmat ja mulle sitten terkkuja! huippua jussia, alkaa nukahtako rattiin tai tippuko fallseihin! <3
    -riiikster

    VastaaPoista
  2. Vloggaus on tulossa sen lupaan! Laadusta en sano mitään ;) riikster tulee olemaan osa viedota!

    hahha! Kiitos jussei sinnekki :)

    VastaaPoista