Kuulkahan nyt - ihan aikuisten oikeesti - tuo meno ei tunnu oikein turvalliselta. ISIHÄN ON SANONUT- EI UUKKAREITA!!!!!!!!!!! Ja kun ajatte, keskitytte ajamaan. Hörhöilkää sitten, kun olette päässeet TURVALLISESTI perille. Halit molemmille Janiikan mamma
<3
VastaaPoistaNään jo sieluni silmin sen kun tehdään uukkareita ja nauretaan. AIJAIJAIJAI PARASTA EN MALTA ODOTTAA.
ps muista sit että et häirihe ku ajan; >
pps EN KESTÄ ODOTTAA
SHIII UUKKAREISTA! Äiti ei saa mielen rauhaa ;)
VastaaPoistaMUTTA VIIKONLOPUSTA TULEE ELÄMÄMME PARAS! EEEEEN KESTÄÄÄÄÄÄ!
ps oot ihanin <3
Kuulkahan nyt - ihan aikuisten oikeesti - tuo meno ei tunnu oikein turvalliselta. ISIHÄN ON SANONUT- EI UUKKAREITA!!!!!!!!!!!
VastaaPoistaJa kun ajatte, keskitytte ajamaan. Hörhöilkää sitten, kun olette päässeet TURVALLISESTI perille.
Halit molemmille
Janiikan mamma
Moicca,
VastaaPoistaUukkarit on absolut kokonaan ja ehdottomasti kielletty. Muutenkin on keskityttävä ajamiseen turvallisesti.
Fannilan pehtoori
raahottukaa raahottukaa! everything is gonna be fine!
VastaaPoista