keskiviikko 22. kesäkuuta 2011

THE DAY AFTER TOMORROW


YLIHUOMENNA
TEAM
SOULMATES
ON
YHDESSÄ
JÄLLEEN!

Stay tuned; haluut varmasti kuulla tohelon ja torvelon seikkailuista USAn ja Kanadan rajamailla.

ps äiti hengitä!

5 kommenttia:

  1. <3

    Nään jo sieluni silmin sen kun tehdään uukkareita ja nauretaan. AIJAIJAIJAI PARASTA EN MALTA ODOTTAA.

    ps muista sit että et häirihe ku ajan; >
    pps EN KESTÄ ODOTTAA

    VastaaPoista
  2. SHIII UUKKAREISTA! Äiti ei saa mielen rauhaa ;)

    MUTTA VIIKONLOPUSTA TULEE ELÄMÄMME PARAS! EEEEEN KESTÄÄÄÄÄÄ!

    ps oot ihanin <3

    VastaaPoista
  3. Kuulkahan nyt - ihan aikuisten oikeesti - tuo meno ei tunnu oikein turvalliselta. ISIHÄN ON SANONUT- EI UUKKAREITA!!!!!!!!!!!
    Ja kun ajatte, keskitytte ajamaan. Hörhöilkää sitten, kun olette päässeet TURVALLISESTI perille.
    Halit molemmille
    Janiikan mamma

    VastaaPoista
  4. Moicca,

    Uukkarit on absolut kokonaan ja ehdottomasti kielletty. Muutenkin on keskityttävä ajamiseen turvallisesti.

    Fannilan pehtoori

    VastaaPoista
  5. raahottukaa raahottukaa! everything is gonna be fine!

    VastaaPoista