tiistai 28. kesäkuuta 2011

Niagara vol 2 aka vlogging!

Olkaa hyvät! Tiiän että monet lukijat rakastavat näitä videolässytyksiä joten naaattikaa! :)

Videosta ei tullut mikään mestariteos mutta se kertoo hyyyyvin paljon meidän Niagaran reissusta! Toivottavasti luonnollisuuskin kelpaa ;)

5 kommenttia:

  1. Ihan hillittömän hauska! Teillä on kyllä ollu aivan maaaahtava reissu! :D

    VastaaPoista
  2. Tällästä jälkeä tulee kun liikutaan kahestaan! Mutta hauskaa oli! Noita kikakut käkätys kohtia ois voinu laittaa 10000 lisää. :)))

    VastaaPoista
  3. Kiitos päivän nauruista, tää vlog oli kyllä mahtava! :D

    VastaaPoista
  4. hahahah kiitos terkuista! aika kaunista editointityota (varsinkin loppu), haluaisin naha vaan ne loput 28 minuuttia :D

    VastaaPoista
  5. riikkaaa: kiitos kommentista! :)

    toinen anoriikka: loput 28 minuuttia pysyy visusti mun ja Roosan välisenä asiana! ;)

    VastaaPoista