Why all good things come to an end?
Tää viikonloppu on ollut ihanin ikinä. En halua maanantaita. En halua että tää viikonloppu loppuu. Uusi viikko tarkoittaa suomi K:n viimeistä kokonaista viikkoa. Se tarkoittaa moimoi-sanomista. Se tarkoittaa kyyneleitä.
Perjantain noukittiin Katjan perheen uus au pair bussipysäkiltä ja siitä starttasi tämä unelmien viikonloppu. Porukka oli siis koko ajan suomi J, J ja K ja puola K. Nauroin ja nauroin ja nauroin vielä vähän lisää. Lauantaina oli vuorossa shoppailua, ruokailua, naurua, shoppailua, sekoilua, ruokailua ja leffaa. Käytiin katsastamassa hangover part 2 ja olihan se naurattava. Kaikki sanoo että ykkönen oli parempi mutta to be honest; en muista ykkösestä muuta ku Bradley Cooperin naaman. Joka on siis melko kuolattava. Puola K:n ensimmäinen koko päivä meni siis loistoseurassa!
Sunnuntaina sitten oli vuorossa JESJIPIIWOHOO LCC-tapaaminen. Baseball-peli ja taas to be honest; maaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiilman tylsin peli. Istuttiin (okei hyville paikoille) eikä ees tiietty onks peli alkanu. Oltiin istuttu varmaankin joku 25 min ja suomi K kuiskasi "kumpi on se meiän joukkue?" että näin paljon tiedettiin... Sitten kuitenkin sama poppoo kuin lauantaina liukesi paikalta aika nopeasti ja lähdettiin muiden asikkaiden iloksi Frinedly'siin syömään namnam ruokaa ja jätskiä. Sekin tuoki sisälsi naurua ja naurua. Mutta lopulta oli aika raahautua muutaman "pienen" mutkan ja missatun exitin kautta kotiin ja todeta; huomenna on maanantai.
uimaklubi!
West Point
puola K, suomi J, suomi K ja suomi J <3 I will never forget.
Ennen....
... jälkeen.
Autossa opittua; N-Y-T tulee nyt-sana. 20-vuotiaatkin voi vasta tajuta tämän. Vai mitä suomi K ja J? ;)
Mutta on ihana että suomi K:n perheen uus au pair on ihana puola K mutta on ei-ihanaa että henkinen tuki ja turvani lähtee pois. What am I gonna do without you?
Mutta tällä hetkellä olen enemmän kuin onnellinen. Elämä on ihanaa. Kaverit on ihania. Au pair-vuosi on ihana. Viikonloppu on ihana. Ihanaa. Ihanaa. Ihanaa.
PS sniif tätä tekstiä kirjoittaessa spotify päätti soittaa Forever young-biisin. Sniif. Silti ihanaa.
Olen valtavan onnellinen sinun onnellisuudestasi. Sinä TOSIAANKIN ELÄT täyttä elämää ja siihen kuuluu kaikenlaiset tunteet niin onnellisuus kuin haikeuskin. Mahtava vuosi alkaa olla takana ja upeita muistoja iso repullinen. Halit Mamma
VastaaPoistaVoin vain osittain kuvitella haikeuttasi, kun ystäväsi lähtee pois, mutta kyllä sinä sen kestät! Ja kiva, että osaat nauttia onnellisista asioista, vaikka eron ikävä on jo mielessä.
VastaaPoistaMeillä oli ihanan rauhalinen ja nautittava viikonloppu! Kävin uimassa muistaakseni neljä kertaaa, eikä ollut melkein kylmää vettä, ainoastaan iso hai molskahti laiturin vieressä ;))sari
Kiitoksii kommenteista äitit! :)
VastaaPoistaÄiti kans paljasti et olitte puhunu kuinka ette kaipaa lapsianne... sanoisin että TÖRKEETÄ!
no, eipäs nyt liioitella siellä valtameren takana.
VastaaPoistaKerroin, että nautimme tästä viikonlopusta vanhempien ihmisten kesken. Täytyy myöntää, että oli rauhallista, mutta ei sitä aina jaksaisi näin olla. Kyllä me välillä kaivataan teidän energiaa ja vipinää. Mamma