My Au Pair year
"Don't make your memories bigger than your dreams."
tiistai 7. kesäkuuta 2011
Notice to everybody
Joojoo äiti uus teksti on tuloillaan! Heti on ehdin hengähtää tän työn ja auringonoton välillä. Se elämä on kuulkaa välillä rankkaa!
1 kommentti:
Anonyymi
7. kesäkuuta 2011 klo 14.19
Kovasti odotellaan:)
Mamma
Vastaa
Poista
Vastaukset
Vastaa
Lisää kommentti
Lataa lisää...
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Kovasti odotellaan:)
VastaaPoistaMamma