torstai 16. kesäkuuta 2011

USA

Anteeks kielenkäyttö;

USA on perseestä. USA on kamala paikka jos haluu lääkäriin. Nyt oon soittanu noin 10000 paikkaan ja kukaan ei sano mitään, kaikki on niin tatti otsassa tai sitte aikoi on sillee ettei mulle käy. Eka kysytään 100000 kysymystä silmien väristä varpaiden muotoon ja sit "ei oo aikoi" VITTU MIKSI!

Vihaan USA:ta. Vihaan vihaan vihaan vihaan.

Turvaudun plan B:hen eli ootan niin kauan et kädet kutisee irti enkä voi enää muuta tehä ku mennä lääkäriin. 

Taas yks syy lisää siihen miks täällä ei pitäs kenenkään asua.

Kiitos. Helpotti.

4 kommenttia:

  1. Hei, oota viikko, niin tuon kunnon tökötit, millä lähtee mikä vaan ihottuma! Kiva, kun tää bleggeri taas tykkää toimia..

    VastaaPoista
  2. TÖRKEETÄ!!! Niin törkeetä toi kysymysmäärä. Onneks täällä suomessa äiTit hoitavat noi vastaus hommat ja huolehtivat omista lapsistaan yötä päivää, kotona ja mökillä ja sillei...Pian pääset hellään huomaan....

    VastaaPoista
  3. Savu on jo vähä vähentyny korvista. :) onneks ONNEKS pääsen kohta tuttuun Dextraan missä ei kysellä turha vaan siellä homma toimii!

    VastaaPoista
  4. No hei, hengitä syvään ja rauhoitu.Skypetellään huomenna, kun et nyt ole linjoilla. SINÄ SELVIÄT TÄSTÄKIN!Halit Mammalta P.S. Äidit hoitaa:)

    VastaaPoista