keskiviikko 8. kesäkuuta 2011

Life is not so hard!

Pikaisesti kerron teille että se on kiva kun kello on kaheksan ja ulkona on +33° edelleen! Palauduttiin justiinsa uimaklubilta lasten kanssa ja huisin hauskaa oli! Riehuin ääneni pihalle altaassa ja naama loistaa ruskeena. Mutta siis tästä lämpötilasta tekee vielä mukavamman sisällä hurraava ilmastointi, joka pitää talon iiiiiiiiiihana viileenä. :))

Plus iPhone on nyt lopullisesti kuopattu ja uutuuttaan kädessäni kiiltää HTC:n puhelin, jota def en osaa vielä käyttää. Yks hätä skypepuhelu iskälle tehtiin jo! Mutta pikkuhiljaa pikkuhiljaa.

Huomenna on vielä kuumempi päivä kun tänää, joten loikoilua auringossa on luvassa siis jatkossakin! Elämä on mah-ta-vaa! Sanotte mitä sanotte :)

Ps. pian enää 50 päivää kotiin lähtöön. Mitä? Miten selviän? Jaiks.

Tsihihhi! :)

4 kommenttia:

  1. HTC on ihan paras!! Mul on ollu sellanen pari kuukautta, osaan just ne perusjutut tehda silla, mut en oo vielakaan opetellu niit vahan "hienompia" juttuja, mita sil voi teha.. :D

    Kuulostaa ihan kivalta noi lampotilat! :)

    Maija

    VastaaPoista
  2. Kyllä tää HTC vaikuttaa sika kivalta tähän asti :) Juurikin kun oppii lisää käyttämään niin ymmärtää asioita koko ajan lisää!

    Ja kyllä nää lämpötilat on kivoja! ;)

    VastaaPoista
  3. Tultiin just sisälle meiän uimaklubin rantapaviljongilta grillaamasta. Superlämmintä ja ihan ihana auringon lasku. Fannilan pehtoori.
    P.S. Tarkasteltiin tänään vesitse Fannilan tiluksia.

    VastaaPoista
  4. Miltäs näytti? onks mun lomalinna jo valmistumassa hyvää vauhtia? :)

    Edelleen; teiän uimaklubilla on kaloja, meillä ei!

    VastaaPoista