maanantai 20. kesäkuuta 2011

Never say never!

Pakko muistuttaa että tällä viikolla ihku ihku ihku ihku ihku ihku Delaware tulee tänne ja sielunsiskojen matka alkaa. Viikonlopulta on siis luvassa vloggaus ala Janiika ja Roosa. Päätöntä menoa ja huonoja vitsejä luvassa ;)

Viikonloppu taas hurahti ohi ja elokuvia tuli katsottua viisi. Hups. Lauantaiaamu kuitenkin starttasi sillä että pyyhälsin lääkäriin. Nyt sitten lähetän lippuset vain matkavakuutukseen ja toiv saan rahani takaisin! Ja kyllähän se lääkäri kertoi että mikä käsiä vaivaa mutta muista sitä minä en enää. Sain rasvaa ja jauhoa, jota laitetaan veteen ja siellä lillutetaan käsiä. Nyt muutaman päivän jälkeen se pahin eli kutina on loppunut!

Mutta lauantaina suomi K majoittui meille ja linnottauduttiin mun huoneeseen ja katsottiin neljä leffaa; Justin Bieber, Burlesque, Backup plan ja Brothers. Backup planin oon nähny jo kahdesti mutta se on niiin söpö ja hyvä! Justin Bieber... hmm.. Kesti miltein kaks tuntia ja ekan 10 min jälkeen oli vähä olo että mitä näillä on enää kerrottavaa, mutta totta kai hyvään elokuvaan mahtuu myös jännitystäkin ;) Brothers.. En tykänny. Burlesque... Tykkäsin.
Lauantaina saatiin myös USAn liput tehtyä ja nyt on muistoja yhteiseltä vuodelta! Suomi K lähtee siis huomenna Bostonin kautta Kalifornian lämpöön. Vastahan meillä oli se 10 kuukautta edessä? Nyt se on takana. Suru.

Sunnuntaina eksyttiin läheiseen villageen tutkiskelemaan maailmaa ja ihailemaan rannan maisemia. Oli taas kiva päivä, joka päättyi niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin kauheaan väsymykseen. Kuitenkin kuvia tuli matkalta mukaan.











Perjantaina opin taas aivan uuden käsityksen sanalle ukkosmyrsky. Siis oli aivan talon päällä. Seinät ja ja koko talo tärisi ja tutisi ukkosen voimasta. Samalla sekunnilla kun salama löi niin kuulosti siltä että taivas repeäisi. Satoi kaatamalla ja niin lapset kuin au pairkin pelkäsi. Illemmalla lähdin ajamaan niin yhden sillan alla oli kolme autoa, joista näkyi katot pelkästään... Hieman vettä!

Alle 40 päivää kotiin tuloon. Outoa?

3 kommenttia:

  1. Odottelemme ilopilleriä kotiIn.

    P.S. Täällä samaloi, Kuhmoisissa.

    Isi

    VastaaPoista
  2. niin, minusta tuntuu, että vastahan sinä sinne lähdit ja nyt oletkin tulossa jo kotiin. Odotamme sinua kovasti. Mamma

    P.S. Ajattelepa, mikä määrä sinulle on kertynyt muistoja ja muisteltavaa tämän vuoden aikana - huimaa!

    VastaaPoista
  3. Back Up Plan on niiiin hyvä leffa! : )

    VastaaPoista