perjantai 10. kesäkuuta 2011

Friday, friday, friday!

"C is at the baseball party. He is eating pizza and popcorn and candy and the two of you, you guys are stuck at home with me, sounds fun?"

"Today, I really hate you!"

"How about popcorn and if you guys can skipt the bath?"

"OKAY! I love you again"

:))

perjantai-iltani on tälläinen.

Työtunnit tänään: 16.

Hauskaa. Not.

Mutta; VIIKONLOPPU! 

PS. eilen muuttui sitten koko käsitykseni ukkosmyrskystä. Nimittäin amerikkalainen ukkosmyrskyhän tulee sitten ihan voimalla kun on tullakseen. Silti rohkeena suomalaistyttönä uhmasin sateenvoimaa ja ajelin Kn luokse. Hostisä tuli kotiin ja kysyin että onks ulkona vielä kylmä. Sain piiiitkä katseen vaatteisiini (shortsit ja t-paita) "joo mut siel sataa". Sitten livahdin eteiseen ja sujautin flipflopit jalkaan "siel sataa, sataa, sataa?" Ei vissii sulattanu suomalaisen sisua. Hitto kerta ku kesä on ni kesävaatteita käytän. Eikä siel ollu kylmä ja eihän ne flipflopi hirveesti vettä pidä (vähemmän jopa ku Coachin ballerinat!) mutta pyhpah! Ei sade tapa. Samalla sekunnilla kun astuin terassilta pihalle ni taivas repesi ja hostisä varmaa sisällä hihittelu mulle kun en suostunu ees sateenvarjoa ottaa...

PPS eilen ukkosen aikaa päätin että joku kerta ku tääl ukkostaa ni meen sellaselle paikalle mistä saa kuvia ja otan niitä niiiiiiin kauan että saan salamasta kuvan. That's the plan. Katellaan monta ukkosta istun jossain kuvaamassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti