torstai 2. kesäkuuta 2011

.....

Avautumista luvassa;

En valita enää ikinä Suomessa olevista allergioista. En ikinä valita vaikka niiskututtaa siellä ja silmät vuotaa, koska se ei oo mitään verrattuna tähän mitä täällä olen kokenut huhtikuun alusta asti! Kaksi kokonaista kuukautta niiskutusta, vuotavia silmiä, yskää ja aivastuksia. Ikkunat auki sekunnin ni au pair aivastaa ja niiskuttaa ja näyttää siltä että olisi itkeny koko päivän. Sekunti ulkona niin sama rumba alkaa. Voisin liimata itteeni erikeepperillä nenäliinapaketin, jotta niitä ei tarvitsisi koko ajan jostain etsiä. PRKL.

Ehkä mä kuulun siperiaan missä on aina talvi. Eiku en koska sit iho kuivuu. Mauritius? Joo. Sinne mä kuulun.

5 kommenttia:

  1. Ounou... mitä allergioita sulla on? Mä jotenkin toivoin, että pääsisin jenkeissä eroon näistä oireista.. ;/

    VastaaPoista
  2. siitepöly, heiniä ja pöly muuten vaan. Moni sanoo että amerikassa siitepöly allergia on monin kerroin pahempaa kun Suomessa. Että tervetuloa! :D

    VastaaPoista
  3. NICE! Mulla on monta jo Suomessakin, timotei on pahin.. hyvä, että voin varautua valmiiks ;D

    VastaaPoista
  4. Mitäs ihmeellistä on Mautitiksessa? Kyselee Särkiniemen herra.

    VastaaPoista
  5. Koska oon katkera ettekä ottanu mua sinne mukaan! Siel on lämmintä, siel ei oo näitä puita jotka tukehduttaa mut eikä siel oo tappaja örrimörrejä jotka pörisee ja pistää! Nii eikä oo ihan yhtä kylmä ku siperiassa ni ei iho kuivu :)) joko löysit sielt mulle talon?

    VastaaPoista