tiistai 1. maaliskuuta 2011

Soup soup soup soup!

Uskon jälleen elämän voittamiseen! Nimittäin tämä päivä ei alkanut ajatuksella voihan vattu eikä työpäivän aikana ole kasvanut otsaan niin isoa pattia kun eilen. Eli uuteen nousuun niin sanotusti!


Päivän uutinen oli se että oon nykyään kävelevä c-vitamiinipommi! Nautin tuoreista marjoista, hedelmistä ja kasviksista jatkuvasti. Tänäänkin katosi kaksi omenaa, kolme appelsiiniä, mansikoita, mustikoita ja kaksi kiiwiä. Okei söin yhden keksinkin mutta pääasia oli joku muu :)

Nyt pian nappaan tietokoneen ja nuudelikeittokupin kainaloon ja marssin katsomaan elokuvaa. Tuon nuudelikeittokupin takia tunnen itseni hyvinkin amerikkalaiseksi! Lörövaatteet päälle, villikset jalkaan, rillit päähän ja hiukset nutturalle ja ilta on valmis! Peitto ja tyynyjä unohtamatta!

Hiphei!

 tiiiiiän nää siipikuvat ei oo mun lemppareita, mutta nyt oli pakko ku ekaa kertaa kuu näky koko matkan! :)



 TITI-NALLE!!

PS. Lisäsin tähän loppuun muutaman kuvan Suomesta.

2 kommenttia:

  1. Onneksi olkoon kävelevä C-vitamiini pommi. Hyvä siitä tulee. Ja tuo TiTi-nalle kuva on niin söpö.
    Mamma

    VastaaPoista
  2. Mustki se kuva on aika söppänä! :) mutta ihmekkös tuo kun sylissäni istuu Se Söpöin ikinä <3

    VastaaPoista