Hehhe! Sainpa nyt sen videon aikaiseksi ja aattelin että puhun vaan hetken ja se on siinä. Tuliki sitten miltein 10 min.
Omien blogitekstien (vanhojen varsinkin) lukeminen; hävettää, oman vloggauksen kattominen; hävettää vielä enemmän!
Mutta olkaapa hyvät!
Aww, ihana vloggaus! :)
VastaaPoistaOli tosi hyvä vloggaus! Lisää näitä :) Hyvä että extendaus asiat selvis lopulta. Toivottavasti pääset pian ettiin uutta host perhettä. :) Onko mitään toiveita et minne päin USAa haluaisit?
VastaaPoistaTosi kiva vloggaus, lisaa saa teha! :-D
VastaaPoistaMaija
Hoo! Mahtava :D En ymmärrä miten pystyt puhuu kameralle tollee..normaalisti :D Onnistuko ekalla kerralla? :p
VastaaPoistaJee oli hyvä! :) Lisää vaan!
VastaaPoistaHeh, kiitoksia kaikille! :)
VastaaPoistaMari; siis tonne länsirannikolle haluisin mut toki seon siit perheestä kiinni enemmän!
Elina; No siis kyllä tein monta versioo mutta kyl kaikil puhun ihan normaalisti :D oon kato tottunu esiintymään! Plus puhun niin paljon muutenki että toi on vaa oiva tapa saada juteltuu!
Hieno ja luonteva esiintyminen. Tuntui huitsin hyvältä, kun vain minä tulin erikseen mainituksi. On kivaa olla suosikki-isisi.
VastaaPoistaLoistavaa, olet luotu esiintymään ja puhehan sinulta tulee ihan itsestään:) Jatka vaan näitä. Voisit kulkea joissakin paikoissa ja esitellä meille niitä videon välityksellä. Mamma Oulun Sknadidicista
VastaaPoistahahaa, ihan loistava! sain terkkuja jee :P tulee kylla hitsin hyvaa suomen-kielen opetusta mummoille!
VastaaPoistaEi tästä nyt mikään kietävä tv-show tuu että esittelen amerikkaa ei ei ei! :)
VastaaPoistaKiitoksii (kummitytön sanoja lainate) kaikille! Suosikki-isisisille kans terkkui!