keskiviikko 30. maaliskuuta 2011

v*tun v*deo

Anteeksi otsikon kielenkäyttöni. Ottaa vaan päähän liikaa. Voitte siis arvata että videosta ei tällä hetkellä tuu yhtään mitään. Valehtelematta oon kuvannu varmaankin yli 20 versiota ja jokaisessa on joku änkyti-änkyti kohta tai sitten muuten vaan kusee pahasti. Tatti otsassani on siis valtava.

Eilen mut siis hyväksyttiin jatkamaan vuottani ja kaks tuntia hyväksymisen jälkeen tililleni pamahti match nro. 1! Leuka tippui ja kädet täristen aloin tutki perhettä, joka asui... NYCissä Manhattanilla. Jei ei siis päässy suustani. Miten CC:n väki voi luka WEST COAST kohdan niin monesti väärin mitä se papereissani lukee? Pikainen kiitti ei vastaus perheelle ja viestiä CC:lle että ottakaahan tuo nyt pois. "Me ku luultiin että oisitte tosi hyvä match". Juuuuuuuuuuuuu lukekaas ne paperit uusiks. Lupasivat nyt sitten matchata mulle perheitä länsirannikolta.

Nyt siis match nro 2 odotellessa :)

4 kommenttia:

  1. varmaan stressaavaa tommonen video, mutta kyllä sen siitä! pidä pieni tauko ja yritä myöhemmin uudestaan.
    mun ainoo huoli on "liitteenä hymyilevä passikuva" -.-'en todellakaa osaa olla edustava valokuvissa. en haluu antaa ensivaikutelmaksi kuvassa sitä et "moi oon possujen kuningas röh" hei, suomessa on sunnuntaina ehkä 7 astetta lämmintä! KESÄ!

    VastaaPoista
  2. Joo huomenna aattelin yrittää uudestaan sitä videota! jospa onnistuisi vähän paremmin?
    Ootko siis ite täyttelemässä hakemusta vai miten? :)

    VastaaPoista
  3. Onnea ja tsemppiä ja mitä kaikkea tässä pitikään kirjoittaa!!! Mulla oli muutaman päivän breikki ja luin nyt useamman jutun peräkkäin. Sä olet ihme vauhti mimmi! Koko ajan vauhti päällä, mutta onneksi sä oot vielä aika nuori....
    Kuvittelepa minut sinne, niin ei tulisi yhtään mitään :)) Ja se video kyllä onnistuu, kaikki on onnannu, mitä oot tehny, ennemmin tai myöhemmin!!!! Halit sarilta

    VastaaPoista
  4. Eteenpäin on elävän mieli, Mamma

    VastaaPoista