Se on nyt vissiin melko virallista että meikäläisen vuosi jatkuu 9 kuukaudella jossakin muualla Amerikassa! Eilen siis kävin juttelemassa LCC ja jessus kuinka ihana ihminen hän onkaan. Täytti avuliaasti hukassa olevalle au pairille vero-laput ja antoi jopa shekin jolla saan huoman summani maksettua! Veroja siis itselläni oli 34 dollaria. Maksan kyllä siis LCClleni takaisin ensi tapaamisessa. Seuraavaksi päästiin asiaan extendaaminen ja puolentoista tunnin juttelun ja kyselyn jälkeen lähdin hymyssä suin kotiin. Päätös oli tehty ja asia oli viittä vaille valmis painoon. Enää siis puuttuisi itse hostperheelleni kertominen. Se kuitenkin hoitui eilen illalla tehtävien listalta.
Kiitos loistavan au pairin lapsi pääsi nauttimaan suklaafonduesta eilen :) Ja koko perhe sai hauskaa yhdessä oloa. Fonduen jälkeen palattiin kotiin ja kerroin hosteille asiasta. Pelottavaahan se oli mutta pakko hoitaa alta pois jotta voisin täyttää hakemuksen netissä ja saada asioita eteenpäin. Nyt on kuitenki asia hoidettu eikä kukaan saanut mitään suurta kohtausta! Pitää vielä keskustella päivä jollon pääsisin muuttamaan.
Tänä aamuna sitten täytin hakemuksen netissä ja eikä siinä sen ihmeempiä kyselty. Opiskelukredittejä, työtehtäviä nykyisessä perheessä, muutama kuva sekä hostfamily letter, josta tuli muuten ihan sairaan hyvä! Luin sen äitille skypessä niin meinas kyynel vierähtää poskelle. Mutta siis kirjeestä tuli ihan mahtava.
Postissa lähetin shekin, jolla maksoin 246 dollaria olevan maksun, jotta saa pidentää. Eilen postissa lähti ilmottautuminen sinne viikonloppukurssille ja verolaput eli oon näitä virallisia asioita saanut nyt hoidettua ihan kunnolla. Silverin ensimmäinen essee on muuten 500 sanaa vaille valmis! Eli oon ollu niiiiiiiiiiiiiin ahkera. Okei se on tutkielma Audrey Hepburnista niin kuin aihe on noinkin mielenkiintoinen niin asiaa kyllä riittää... Seuraavaksi pitäisi saada kirjoitettua 5 sivua edellisestä Silverin viikonlopusta. Ja tämän aiheenhan saisi tiivistettyä 5 lauseeseen.
Mutta toivotaan että pian tulee infottavaa tästä pidennyksestä ja mahdollisista perheistä! :)
Olen ihan vaikuttunut, kuinka nuo virallistenkin asioiden hoitamiset sinulta jo luonnistuu. Hienoa!
VastaaPoistaNiin ja se kirje on loistava. Isi sanoi, että tietenkin se on loistava, kun sinulla on kirjoittaminen verissä. Mekin odotellaan kovasti kuulumisia uudesta toivottavasti "lämpimän" amerikan perheestä. Ja muistathan, että asiat saavat aina parhaan mahdollisen lopputuloksen - niin myös siellä sinun nykyisessä perheessäsi. Halit
Mamma
Hei haloo!! Mikä on kiikarissa, kun vielä aiot jatkaa siellä???? Aikuisten oikeesti! Voit vastata s-postissa...
VastaaPoistaMutta joka tapauksessa olen hengessä mukana, totta kait. Käytkö kesällä lomailemassa Suomessa ennenkuin vaihdat perhettä? t.sari
hyi, verot =( miks tulin jo toukokuussa???
VastaaPoista