torstai 17. maaliskuuta 2011

Oujee.. def not.

Sitten ku kaikki menee päin mäntyä ni sitte mennää kyllä pöpelikköön oikeen kunnolla. Ei mulla muuta. Täällä voit olla varma että just ku oot aallonharjalla että jeejee superkivaa ni sieltä tullaan alas sitten superkovaa.

Ehkäpä mä palaan vielä kaidalle tielle.

Onneks huomenna Boston!

4 kommenttia:

  1. Kyllä se siitä taas iloks muuttuu, jos ei itekseen niin sit LCC:lle vähän avautumista :) Pidä superkivaa Bostonissa! :)

    VastaaPoista
  2. Voi ei. :/ Pidän peukkuja pystyssä, että kaikki menee hyvin!

    VastaaPoista
  3. Onneks sieltä pöpeliköstä pääsee möngertämällä pois :) Kivoja hetkiä Bostonissa!
    Toivottelee kateellinen elina :D

    VastaaPoista
  4. Kiiitos kaikki! :) ootte mahtavia!

    VastaaPoista