Sitten ku kaikki menee päin mäntyä ni sitte mennää kyllä pöpelikköön oikeen kunnolla. Ei mulla muuta. Täällä voit olla varma että just ku oot aallonharjalla että jeejee superkivaa ni sieltä tullaan alas sitten superkovaa.
Ehkäpä mä palaan vielä kaidalle tielle.
Onneks huomenna Boston!
Kyllä se siitä taas iloks muuttuu, jos ei itekseen niin sit LCC:lle vähän avautumista :) Pidä superkivaa Bostonissa! :)
VastaaPoistaVoi ei. :/ Pidän peukkuja pystyssä, että kaikki menee hyvin!
VastaaPoistaOnneks sieltä pöpeliköstä pääsee möngertämällä pois :) Kivoja hetkiä Bostonissa!
VastaaPoistaToivottelee kateellinen elina :D
Kiiitos kaikki! :) ootte mahtavia!
VastaaPoista