Nyt siis äänestetään!
Haluatteko lukijat videopostauksen normaali elämästäni täällä USAssa tänne blogiin? :) Tarvitaan tarpeeksi joo:ta jotta tän pään saa käännettyä! Älä siis vain ajatteli no että joo vaan kirjota se.
Muutenkin otan aihe-ehdotuksia avosylin vastaan. Yritän kyllä toteutella niitä mahdollisimman paljon. Postauksen tuleville au paireille olenkin jo tehnyt ja se löytyy jostain tuolta 2010 puolelta. Aihe-ehdotuksia voi laittaa myös videopostauksiin.
Kiitos ja iso kumarrus!
JOO!! :)
VastaaPoistaEhlottomasti yes. mplk4
VastaaPoistano ehdottomasti videopostaus sun päivästä. Sitä odottelen kovasti. Mamma
VastaaPoistaJOO! <3
VastaaPoistaKyllä kiitos :)
VastaaPoista(...Mua herrrmostuttaa huominen matikan YO enkä saa unta.. -.-' Onko pakko omistaa hermoilijan luonne.. Sitä paitsi! Tuulee niin paljon, et ikkunat kolisee. INTE KIVA!)
JOO! :D ja potkit mua jotta määki saan omani nettiin!
VastaaPoistaKannatetaan! :)
VastaaPoistaJOOO
VastaaPoistaIlmeisesti joudun nöyrtymään ja tekemään sen videon teille! ;)
VastaaPoistaKiitos vastanneille!
Elina: toivottavasti matikan yo meni hyvin! :) Ite aikoinani piirsin siihen HIENON kuvan postimyyntiluettelosta eikä ne arvostanu mun taiteellisia lahjoja!
joo!
VastaaPoistaTotta kait laitat videonpätkää. Sehän on selvä se!! Mä ainakin käyn katsoo sen heti. Pärjäile! sari:)
VastaaPoista