tiistai 22. maaliskuuta 2011

Mahdollisuutesi vaikuttaa!

Nyt siis äänestetään!

Haluatteko lukijat videopostauksen normaali elämästäni täällä USAssa tänne blogiin? :) Tarvitaan tarpeeksi joo:ta jotta tän pään saa käännettyä! Älä siis vain ajatteli no että joo vaan kirjota se.

Muutenkin otan aihe-ehdotuksia avosylin vastaan. Yritän kyllä toteutella niitä mahdollisimman paljon. Postauksen tuleville au paireille olenkin jo tehnyt ja se löytyy jostain tuolta 2010 puolelta. Aihe-ehdotuksia voi laittaa myös videopostauksiin.

Kiitos ja iso kumarrus!

11 kommenttia:

  1. Ehlottomasti yes. mplk4

    VastaaPoista
  2. no ehdottomasti videopostaus sun päivästä. Sitä odottelen kovasti. Mamma

    VastaaPoista
  3. Kyllä kiitos :)
    (...Mua herrrmostuttaa huominen matikan YO enkä saa unta.. -.-' Onko pakko omistaa hermoilijan luonne.. Sitä paitsi! Tuulee niin paljon, et ikkunat kolisee. INTE KIVA!)

    VastaaPoista
  4. JOO! :D ja potkit mua jotta määki saan omani nettiin!

    VastaaPoista
  5. Ilmeisesti joudun nöyrtymään ja tekemään sen videon teille! ;)

    Kiitos vastanneille!

    Elina: toivottavasti matikan yo meni hyvin! :) Ite aikoinani piirsin siihen HIENON kuvan postimyyntiluettelosta eikä ne arvostanu mun taiteellisia lahjoja!

    VastaaPoista
  6. Totta kait laitat videonpätkää. Sehän on selvä se!! Mä ainakin käyn katsoo sen heti. Pärjäile! sari:)

    VastaaPoista