Hahahaaaa! Fiilis on kuin ensimmäistä kertaa hyväksymisen ohjelmaan saaneella. Nimittäin;
MINUT ON HYVÄKSYTTY PIDENNYSOHJELMAAN!
Japa-dapa-duu. Jeejee!
Nyt järjestö pyysi kuvia, kuvia, kuvia ja videon. Voihan mömmö. Mutta ei auta kun uutta tekemään!
Nyt peukkui et saan superperheen!
No hei onneksi olkoon. Olet kyllä supertyttö. Olen aivan varma, että saat superperheen. Sinä olet niitä ihmisiä,joiden asiat vain loksahtelevat paikoilleen. Totuuden nimissä teet kyllä ahkerasti ja päättäväisesti töitä niiden asioiden eteen, jotka koet tärkeiksi. Anna palaa vaan. Hyvä siitä tulee - nimittäin kuvista ja videoistakin. Halit mammalta
VastaaPoistaJjjeeee, onnea ponnea! Tuntuu varmasti mielettömän hyvälle! :)
VastaaPoistaEnks mä sanonu et joudut tekee sen videon :D Mut hei nyt on varmaan helpompi kun enkku sujuu ja sun vbloggauskin oli niin hyvä =)
VastaaPoista...ja tietysti meille video nähtäväksi ;D
VastaaPoistaONNEA! :)
Hei, nyt on pakko kirjoittaa teille kaikille ihanille aupaireille, joiden kommentteja olen saanut lukea täältä Janiikan blogista. On hienoa lukea kerta toisensa jälkeen, kuinka upeasti te tsempaatte toinen toisianne. Kaikkea hyvää teille ja paljon aurinkoisia ja onnellisia päiviä.
VastaaPoistaMamma
kun laitat tapahtumaan, niin tapahtuu. Hienoa. Tavataan länsirannikolla ensi syksynä. Ellei sitten Alaskassa. Isi
VastaaPoistaOivoi kiitoksia kaikille :) video näkyville tänne... Noh katsellaan! Riippuu kuinka ahh-niin-ihana siitä tulee!
VastaaPoista