Nyt jokainen, siis ihan jokainen, joka tän tekstin lukee laittaa muiston kommenttiboksiini. Olen keskustellut liian monen ihmisen kanssa ja monelta kuullut "joo mäki luen sun blogia!" Jos kerta niiiiiiiiiiiiiin moni lukee niin kommentteja todistukseksi!
Tämä koskee myös sinua, joka lukee tätä lausetta juuri nyt.
FIRST :D
VastaaPoistaOnkos Bostonista kuulunu mitään vielä? :)
... Hmm, oon ihan tiistaissa :D
MINÄ IHANIN<3
VastaaPoistaLUENLUENLUEN! ja katson samaan aikaan bacheloria ;) no ei ihan siina, hiton hyva blogi, tiiat varmaan mun lempparipostauksen! niita lisaa ja VLOGGAUS.
VastaaPoista-riikka
mamma lukee, mamma lukee ja vielä kerran lukee. Ehdin lukea yhden blogin ainakin 100 kertaa ennen kuin kirjoitat uuden:)Ne on aina niin piristäviä.
VastaaPoistaHalit
Aloitan aamuni (finska tiden) lukemalla kännykästäni sun blogin. Se on mulle aamun sana. Isi
VastaaPoistaMinä luen :D Oon abiabiabi ja elokuussa britteihin au pairiks jos kirjotukset vaan sujuu. Luin sun blogin läpi lauantai-.. öö.. nyt on.. tiistai! Kaikki muiden au pairien kokemukset on niiin paljon rikkaampii ja arvokkaampii kun ne mummon sanomat "eikös se ole hieman liian kaukana" (onneks en suunnitellu lähteväni australiaan :D)
VastaaPoistainnostuin kun luin aikeistasi jatkaa toiselle vuodelle! mikä tarkoittaa blogin jatkumista, coool! :)
ps. sun isi: "se on mulle aamun sana" :') aww..
Ahh blogiani lukee siis kasa ihania ihmisiä! Vaikka edelleenkin voin laittaa pääni pantiksi ettei tässä ole kaikki. Murr!
VastaaPoistaMutta iso kiitos jo tähän mennessä kommentoineille. :) Jossain vaiheessa harkitsin jo blogini laittamista salaiseksi kun ei lukijat muistojaan jätä kommenttiboksiini ;)
Emma: Bostonista kyseltiin vaan opiskelujuttuja ja vissiin laitto sit hakemusta taas eteenpäin. Näitä virallisuuksia että saan luvan pidentää viisumia.. Huoh.
Roosa: SINÄ IHANIN <3
Riikka: älä ees mainitse sanaa vloggaus! Ehkäpä lempparipostaukses saa jatkoa jossain vaiheessa ;)
Äiti ja isi: oottepa liikkiksii <3
Elina: Vihdoin pääsin tähän vaiheeseen! Kiitos ja kumarrus kommentistasi. It literally made my day! Eli uusi kiitos ja uusi kumarrus! PS. pistä kysymyksiä vain rohkeasti tulemaan jos haluat jotain au pairin arjesta ja menosta muutenki elämässä tietää! :)
Huh.
Luen luen! Kiva blogi, kuvat tosi kivoja, varsinki viime postauksen New York kuvat! :-D
VastaaPoistaOnnee matchaykseen, toivottavasti saat ihanan perheen jostai ihanast paikast!! (Ja jatkat blogia.)
Maija
Joo, luetaan täälläkin. Työpäivä alkaa usein tällä!!! Joten älä ihmeessä laita tätä salaiseksi!! Ei muuta kuin jatka samaan malliin. Tekstejäsi on kiva lukea, niin ja kuvat hyvä mauste :))
VastaaPoistasari
Minä kans! :)
VastaaPoistaKiitos kaikille kommentoineille! :) Ihan mahtavaa kuulla varsinkin tuntemattomista lukijoista!
VastaaPoistaJa ei huolta; mikäli perhe löytyy enkä joudu Suomeen niin blogi jatkuu tottakai!
Juu luen minäkin ja sillon kerran aikasemminkin uskaltauduin kommentoimaan. Olen kyllä niin ujo etten näin julkisesti uskaltaudu kertomaan kuka olen mutta sen verran että tunnetaan myös irl, vaikkei ehkä kovinkaan hyvin :)
VastaaPoista-apo
Ja minä myös! :)
VastaaPoista