lauantai 5. maaliskuuta 2011

Synttäriiiit!

Anteeeeeksi kirjoittamattomuuteni. Mutta... ei vaan oo ollu asiaa!

Täällä elämä rullaa ihan normaalisti. Keskiviikkona eksyin spinning-tunnille ja torstaina kahdesti salille ja perjantaina reidet kiitti ahkeruudesta! Ne teki kirjaimellisesti kuolemaa. Perjantai oli sitten välipäivä salilta (ja kaikesta muustakin), koska jouduin suunnittelemaan elämäni siten etten joutuisi portaisiin turhan montaa kertaa. Tänään ne on ollu vähä iloisemmat, mutta silti jouduin jättämään aamun joogatunnin väliin. Ja jooo tiiän jooga venyttää lihaksia, mutta tämä lihaskipu ei ollutkaan normaalia enää, joten levolla vain lähtee. Huomenna sitten salille ja uuteen nousuun!

Tänää meillä on taas hostäidin kanssa leffailta tiedossa. Tai noh.. Greyn Anatomia-ilta. Huomenna vietetään nuoremman pojan 8v synttäreitä! Ja keskiviikkona päästään juhlimaan niitä suklaafonduelle! Luksusta.

Ehkäpä siistein homma tällä hetkellä on se että minä ja soul mate from Delaware lähdemme yhdessä huhtikuussa viikoksi Miamiin! Okei joukkoomme liittyy myös mun vanhemmat, mutta silti. Parhautta? Definitely!
Mun vanhemmat vissiin majailee tällä puolen merta myös mun synttärit joten jee :) Tai juhlin päivää ennen niiden kanssa ja oikeana päivänä hostien kanssa. Lapset haluavat silloinki suklaafondueta.

Mitähän muuta.. Vapaaehtosia siivoamaan? Huone on melkoisen... mielenkiintoinen. Tämäkin postaus on vaan vitkuttelua ettei tarvitse aloittaa siivoamista. Mutta ehkäpä huomen iltapäivällä?
Eka loman jälkeinen työviikko on muuten takana päin ja olo on kuin voittajalla. Lapseni ovat kyllä varsinaisia ihanuuksia!

Elämä se sitten on vain mukavaa :)

PS raahasin tänää kaaaaaaaikki talviroinat kaappiin. Eli kevät <3

2 kommenttia:

  1. Tulin jotenkin niin hyvälle tuulelle kun luin tämän blogin huolimatta sun reisistä:) Toisaalta, sehän on vain positiivista kipua ja paranee pian.
    Mamma

    VastaaPoista
  2. Hih :) muistakki et aiheutit mulle sairauden! ;)

    VastaaPoista