keskiviikko 16. maaliskuuta 2011

What Are Words?

Suuri päivä on koittanut! Sillä alkaa 6 päivän ylimääräinen loma vailla kiirettä ja huolta lapsista. Nukun, nukun, nukun, nukun, skypetän ja käyn salilla. Lomaa parhaimmillaan sanoisin.

Ensinnäkin on pakko sanoa; mulla tulee mun LCCtä kyllä järkyttävä ikävä kun lähden täältä. Nimittäin sitä parempaa LCCtä on vaikea löytää. Se on kärsivällisesti auttanut ja tsempannut mua ja kuuntelee ongelmia kärsivällisesti. Tekisi mieli päivällä vain hurauttaa sinne jutella kaikesta. Kun täältä joskus lähden (joko uuteen perheeseen tai suomeen) niin itku tulee niin lapsia hyvästellessä kuin LCCtä. Kauheeta. Tänää sain häneltä sähköpostia "I wish I needed an au pair and lived on the West Coast. I would have the perfect au pair!" Hymyilytti :)

Tytöllä on siis ollut tämän 3 päivän aikana huimat 4 tuntia koulua. Eli ollaan vietetty paaaljon ja vielä vähän enemmän tyttöjen laatuaikaa. Kuunneltu musaa, leikitty legoilla, käyty kaupassa, leikitty kirjastossa, luettu kirjoja, halailtu, pusuteltu ja sitten vaa möllötetty vierekkäin ja kutiteltu ja kikateltu. Tyttö kipittää mun luo ja kiipeää syliin ja halaa lujaa. En voi kun rakastaa tuota pientä tyttöä koko sydämestäni. Eilenkin istuttiin koneella ja kuuneltiin musiikkia ja yhtäkkiä lapsi kietoi pienet kätensä mun ympärille, halasi tiukasti ja kuiskasi "I really love you". Pyyhkäisin pienen kyyneleen poskeltani :) Lisäksi eilen olin ovella lähdössä ulos K:n kanssa niin keittiöstä kuului "I MISS YOU ALREADY". Tänään keskusteltiin yksinäisyydestä ja kysyin "Are you alone?" "No because I have the best au pair with me". Lisäksi näiden kolmen päivän aikana olen monia, monia kertoja kuullut kuinka tulee ikävöimään minua Kaliforniassa. Sniif. Kyllä mullakin tulee lapsia ikävä.

Onko Bostonista kuulunut? No joo on kai perjaatteessa. Kyseli opiskeluista ja tarkennuksia creditteihin. Minullahan on niitä nyt kolme kasassa ja huhtikuun alussa suunnataan Ruotsi L:n kanssa jälleen kohti Silver Bayta ja kokoan kolme puuttuvaa kredittiä. Paitsi ne esseet.. Kyllä mä vielä saan ne valmiiksi! Ehkäpä tällä lomalla? No mutta siis tuon verta on Bostonista mua muistettu. Ihanan ihana LCCni kyseli tänään sieltä vähä missä mennään kun mitään ei tapahdu. Ahh I <3 my LCC.

Nyt vaihde vapaalle ja lomalle! Nautin.

PS. huomenna paistaa aurinko kooko hela dagen ja on yli 15 lämmintä. Kirja siis kainaloon ja nauttimaan D-vitamiinista terassille. I think life is pretty awesome!



PPS biisi <3

PPPS niille jotka ei tiiä; Chris Medina oli Amerikan Idolsissa, mutta ei päässy semifinaaleihin. Hän kuitenkin teki tämän singlen sairaalle kihlatulleen.

3 kommenttia:

  1. voi kuinka herttaista ja tunteellista. Olen sinusta niin ylpeä, kun hoidat työsi hienosti. Pidä hauska ja voimaannuttava loma. Halit.Mamma

    VastaaPoista
  2. Ootko jäämässä jos et pääse länsirannikolle? :)

    VastaaPoista
  3. Juuuu jään :) koska se perhehän siinä extension ajassakin on tärkeempi kuin paikka. Perheen etsintä kuitenki koitetaan aloittaa länsirannikolta :)

    VastaaPoista