Tänään jo aikaisemmin aloitten postausta, mutta teksti ei vaan ollut minun näköistä. Ei sitten yhtään joten päätin jättää sen julkaisematta ja deletoida koko homman. Uutta yritystä nyt muutama tunti myöhemmin.
Ahh löysin ihkuja saksalaisia! I ja H :) Ihan huippuja. Tänään on vielä tarkotus iltatöiden jälkeen kokoontua yhteen ja nauttia lauantai-illasta/yöstä. Elikkäs sleepoverit tiedossa! H asuu hostperheensä autotallin yläkerrassa sijaitsevassa asunnossa, joten H:n koti on melko usein hengailupaikkana. Plus sain vapaalipun sisälle koska vain haluan "even if I'm working, you can come here to hang out!". Viikonlopun toinen ahh on huominen LCC-tapaaminen. Ohjelmassa on luistelua! Huippua. Oon niin innoissani että pääsen pitkästä aikaa jäälle. Ja kerrankin LCC-tapaaminen jota odotan!
Ja ehei älkää luulko että koko vkl on yhtä juhlaa. S lähti Michiganista kotia kohti. Kelle mä nykyään soittelen kun on tylsää tai ottaa päähän tai muuten vain jutututtaa? Paras kaveri on aina paras kaveri! Aamulla kun tiesin hänen olevan jo kotimatkalla niin tuli tyhjä ja ahdistunut olo. Enää on vain minä, S ja skype. Mutta 14 päivää niiin oon kotosalla!
Mutta tralalallaa mitä tajusinkaan tänään! En tule näkemään rockefellerin joulukuusta elämäni ensimmäisenä jouluna New Yorkissa. En tule enää näkemään New Yorkin joulua ollenkaan. Okei tulihan sitä nähtyä ja tuli myös todettua että New Yorkin on maaaaaailman ihanin joulukaupunki. (Okei tunnelma on NYCissä muutenkin uniikki, joten eipä yllätä että myös joulutunnelma on siellä tooooosi uniikki!) Tosi sad toisaalta ettei enää näe mutta toisaalta on liika kiirettä. Ensi viikonlopun vietän Philadelphiassa R:n luona kyläillen ja sitten jo lähden kohti Suomea ja kun tulen takaisin niin on ensi vuosi!
Tulipa taas tänään todettua kuinka hyvä tuuri on perheen suhteen käynyt. Saksalaisten kanssa jutellessa (ENGLANTIA mikä on harvinaista saksalaisten seurassa) kävi ilmi että he molemmat menevät tosi usein yli 45h/viikko. Itse viiletän siinä 25h/viikko (paitsi tällä viikolla varmaankin 35h). Toiselle heistä vielä maksetaaan dollari liian vähän. Anteeksi miksi?! Itse taas usein kuulen "meet kuitenki tänää ulos syömään ni tossa on vähä ylimäärästä". Vaikka se on oma valintani mennä ulos syömään! Mutta en valita. Hostäitin suusta kuului eilen "Mun tytöt on niin hassuja yhessä" (minä ja H) "Se aikoo olla täällä toisen vuoden!" (aijaa? Kuka niin sanoi?)
Huomiseksi illaksi meillä on hostäitin kanssa 16 jaksoa Greyn Anatomiaa TiVolla eli omnomom Greyta katsoessa!
PS. harkinnassa on uus suomi-englanti-suomi postaus koska taas on aikaa vierähtäny englatia käyttäen!
sä voit soittaa mulle :D
VastaaPoistakiiitos pilvi! :)
VastaaPoista