keskiviikko 22. joulukuuta 2010

3 days to go !

Nappaan nyt itteäni niskasta kiinni vaikka kirjoitteluinto onkin ollut kadoksissa. Tiedän kuitenkin että siellä on ainakin muuta tulisilla hiilillä kun ei tyttö blogiaan päivitä! Nyt onkin sopiva tauko valottaa tämän viikon elämää tällä puolella valtamerta, kun H nukahti päiväunille oltuaan hereillä hädin tuskin kaksi tuntia... Elämän pieniä nautintoja!

No siis tää viikko menee töiden merkeissä vähä hassusti; tunti sillon ja kaks tuntia tällöin. Hostäiti on "lomalla", joten au pair päivystää kotona jos häntä vaikka tarvittaisiin. Noei vai! Saan nukkua niin pitkään kun haluan (ahh autuus) ja yleensä hostäiti lähtee jouluostoksille tai jotain ja mä vahdin lasta. H ei ole siis koko viikkoon mennyt kouluun, koska maanantaina herättyään olikin kuume 104° (=40°C) joten lääkärikeikka ja lääkekuuri päälle. Kaiken hyvän (kuumeen) lisäksi lääkärireissun jälkeen antoi pieni ylen kahden sangollisen verran. Putkeen. Pienestä likasta lähti paljon tavaraa! Tiistaina oli H kyllä jo jeejee huomenna kouluun, mutta tänään oltiin suu mutrulla kun herättiin ja tosiaan 2h hereillä olon jälkeen päiväunille. Eli ei koulua tänäänkään!

Maanantaina sain paketoitua lahjat! Pointsit mulle. Lähdin Targettiin hakemaan lisää lahjapaperia niin hostäiti tuli "H mietti tässä eilen että muistaakohan pukki paketoida mun lahjat Disneyn prinsessa-paperiin!" Eli mukaan tarttui myös sitä paperia. Onnistuin jopa salakuljettamaan sen ylös ilman että lapsi huomasi.
Eilen lajittelin luottokorttikuitit (ÄITI ÄITI ÄITI!! okei ne on vasta kuukausipinoissa...) ja tänään tein pakkauslistaa Suomen matkaa varten. Eli nää päivät menee vähä tälläisiä pieniä askareita tehdessä kun lapsi tuijottaa elokuvaa tai nukkuu tai kyhnää vieressä "koska ei oo mitään kivaa tekemistä".

Ihan kamalan hurjaa että lauantain lähden jo Suomeen. Ei sitä vieläkään ole tajunnut että kohta istun lentokoneessa, joka vie mut Lontoon kautta Helsinkiin. Ja kiitos kun avasitte taas Lontoon kentän. Ja kiitos kun pidätte sen auki! :) en nimittäin viikkoani kauheen mielellään vietä Lontoon lentokentällä.

Noniin mutta nyt te tiiätte että oon elossa, joten loppuun kuvapläjäys viikonlopulta+joulukuusi!







Kiitos ja kumarrus! Tiiän, se on vino.

PS. R miten pärjään viikon ilman sua?! <3 oot muru!

4 kommenttia:

  1. Et varmaan mitenkään, ja mää en sitäkään vähää:<

    VastaaPoista
  2. Hyviä kuvia sun viikonloppuvisiitistä. Hei loistavaa, siis saan kuitit päiväjärjestyksessä. Sehän on melkein juhlan paikka:)

    VastaaPoista
  3. Heiiiiii kuka on sanonu et ne on päivä järjestyksessä!? voisin säästää sen lentokoneeseen ni on jotain tekemistä...

    VastaaPoista