Hiphei hymyilen edelleen :) nimittäin eilen sain laittaa luistimet jalkaan ja astua pitkästä aikaa jäälle. Ahh sitä tunnetta. Hetken piti leijua pää pilvissä ja fiilistellä yksin jäätä jalkojen alla. Reilun tunnin vissiin siellä pörräsin ja nautiskelin. Haluun uudestaan heti heti heti. Onneksi jäähalli on lähellä (4 min ajomatkaa!) niin voin hurautella sinne useamminkin. Jäällä vain saa olla oma itsensä.
Yks au pair meni nyt sitten eilen kaatumaan naamallensa ja päätyin ensiapuun tikattavaksi. Tällä hetkellä leikin juupas-eipäs-leikkiä sähköpostin kanssa. LCC kehotti kaikkia laittamaan parane pian ja rakastetaan sua-viestiä tytölle mutta ongelma on se että tiedän naaman (nimen sain tänää tietää) enkä ole ikinä puhunut hänen kanssaa. Jotenkin tuntuu tyhmältä vain laittaa parane pian sähköpostia ihmislle, jota en tunne plus kun hän sähköpostin lukee niin on hän varmaa hieman öö kuka tää on?! Joten eipäs on johdossa tässä leikissä. Vaikka LCC jotain kehottaakkin.
Eilen tapasin sen uuden LCCn ja hän on supermukava. Tykkään ihan tajuttomasti. Eli vaihdos ei ainakaan ollu huonompaan :) Mutta tää koko LCC homma on nyt aika isosekamelska, koska meillä on perjaatteessa yksi HUGE ryhmä ja kaks LCCtä. Kaikki tapaamiset on yhdessä mutta paperisota ja ongelmatilanteet on jaettu kahtia (ja tää 50-50 jako meni mun mielestä kyllä 30-70 mutta ei oo mun ongelma). Mutta perjaatteess voi vissiin puhua kummalle tahansa jos on joku ongelma ja toinen ei vaikka vastaa. Paitsi vanhan LCCn au paireilla ei oo yhteystietoja uudelle LCClle. Eli me voitettiin! (on muuten hyvin häiritsevää kattoa tätä tekstiä kun kaikkialla vilisee LCC)
Nyt kaksi kolme iltaa oon "kärsiny nyyhkis-fiiliksestä". Päivät on tosi kivoja ja lasten ja kavereiden kanssa on mahtavaa. Mutta sitten kun on ähhpuhh haluan-olla-yksin-olo niin sitten menee huoneeseensa ja hetken päästä on olo että oon täällä aiiivan yksin. Tavallaan haluaa olla yksin mutta sitten on liian yksin. Toivon olevan vain hetken juttu ja liittyvän jotenkin jouluun. Iltasin on kauhean tyhjä olo myös senki takia jo et tiiän etten voi enää soitta S:lle tai odottaa soittoja.
Eilen muuten koristeltiin joulukuusi ja olin varautunut rumiin koristeisiin, koska, noh, nää on jenkkejä. Mutta yllätyin kun tulin alas ja homma oli jo hyvässä vauhdissa niin meidän kuusi on sävyltään hyvinkin vaaleanpunainen. Mutta se on söpö. Ja vinossa. Ja täynnä! Suurin ero suomi ja jenkkipuissa on että jenkkien joulukuuset ovat täynnä tavaraa. Suomessa sä sentään näet sitä kuusta sieltä alta. Täällä on vaa koristeita koristeiden perään. Noh anyway nappaan siitäkin kuvan ja laitan tänne jossain vaiheessa niin pääsette ihailemaan meidän vaaleanpunaista kuusta :) Oon suunnitellut joku ilta vaan lojua sen luona ja laittaa vain jouluvalot päälle.
Nyt tulee muuten paniikkia kun ajattelen että tuota tuota ja tuota haluan kokea täällä jouluna mutta GLUNK oon USA:ssa enää yhden viikonlopun ennen kotiinlähtöä ja se vierähtää Philadelphiassa R:n luona. Mitä muuten ootan ihan simona. (tiiättekö että jos R ja minä oltais samassa paikassa viettämässä vuotta ni kellää ei vaan vois olla parempaa vuotta ku meillä yhdessä. Ollaan vaan niiiiiin täydellisiä yhdessä. R <3)
Ja asia mitä täällä voi ihmetellä on edelleen tuo sää; viime viikolla oli jäätävän kylmää, eilen oltiin lähempänä 15 kuin 10 (eikä toki satanu kaatamalla ku koko päivän), tänään on taas lämpöisempää ja torstaina pitäs olla -5 ja sataa lunta. Ja viikonlopulla on taas lämmintä! Ihmeellistäää!
Millehän sinusta tuntuu, kun tulet sieltä hypersuper jouluvalojen ja valtavien kuusenkoristeiden keskeltä tänne vähän kohtuullisemmin koristeltuun jouluun? Me ja mummot (ja varmasti moni muukin) odotetaan sinua kovasti tänne. Tosi mukavaa, että olet päässyt nauttimaan luistelusta. Olihan se yli kymmenen vuotta tärkeä osa elämääsi. Mamma
VastaaPoistaEns viikolla oon jo Suomessa :) hurrjaa!
VastaaPoistaJ<3<3<3<3<3<3<3<3 IIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKK PERJANTAIAIAIAIAIAIAI.
VastaaPoistavarmaan paras kommentti ever.
VastaaPoistaKiitos Roosa :D
VastaaPoista