lauantai 4. joulukuuta 2010

No ottaako päähän?

Herkkua nämä kaksi blogitonta päivää! Tiiättekö kuinka raastavaa on kiskoa itsestään tekstiä väkisin?! Okei se oli kamalaa. Mutta ahh takana päin!

Ensimmäinen juttu näiden päivien aikana on että sain tehtyä esseet valmiiksi! Plus että jälkimmäisestä tuli vielä sairaan hyvä. Varsinkin lopusta. Eli kirjotin 5 sivua itsestäni ja 5 sivua tein tutkielmaa aiheesta joka liittyi jollain tavoin USA:han. Päätin sitten tehdä Joulusta, tavallaan vertailua Suomen ja USAn joulujen välillä. Toivottavasti en kovin lytänny USAn joulua...
Lähetin siis esseet sähköpostille häiskälle kenelle ne piti lähettää ja ehkäpä 10 min lähetyksän jälkeen tulee automaattiviesti, että kiitos esseistäsi, todistuksesi lähetetään sinulle kolmen päivän sisällä ja mikäli on viikonloppu tulossa niin plaaplaaplaa. Eli kukaan ei PRKL tule lukemaan niitä mun esseistä missään vaiheessa! Sieltä se iloinen automaattiviesti pamahtaa jokaiselle joka on niska limassa raatanut esseiden eteen päiviä. Kiitos. Ottiko päähän? Ei sitten yhtään. Ottaako edelleen päähän? Ehei. (ens kerrallan kirjotain niille 10 sivun valitusesseet tästä automaattiviestistä, oottakaahan vain!)

Mitähän muuta. No eilen oli vanhimman pojan synttärit ja täytti pyöreitä vuosia eli 10! Jei. Hostäiti tuli aikasemmin kotiin töistä ja lähdettiin suklaafounduelle. Voin kertoa että oli taivaallisen hyvää. Dipata mansikoita lämpimään suklaaseen. Nomnomnomnom. Sitten viideltä iskettiin hostäitin kanssa takapuolet nojatuoleihin ja katsottiin kolme leffaa; High School Musical 3, Killers ja Date Night. Ekassa lapset oli vielä messissä ja sitten niitten mielenkiinto lopahti. Killers oli huippuhyvä (miten jotku näyttelijät tekee vaan niiiiiin hyvii leffoi! Ja nyt on kyseessä Kathrine Heigl) ja Date Night oli hyvä mutta loppua vähä sotki tytön kälätys (joka ei muuten oo enää ikinä hiljaa... hostäiti jaksaa ihmetellä sitä mutta I'm used to it) ja nuoremman pojan murtuneen käden lääkkeiden metsästys. Istuin siinä siis hyvän tovin katsellen leffoja ja syödän hyvää ruokaa. Niin ja hostisä totes ettei toi High School musical oo ehkä ihan sen lempileffa. Miks en ollu yllättyny?

Tänään; minä <3 joulukuusi. Arvatkaa loput!

PS. Killersis on Yksin kotona leffoista se Kevinin äiti ja muahahahahha kuinka vanha siitäki on tullu!

Peace and love

5 kommenttia:

  1. Totuin jo niin lukemaan päivittäin sun mukavia blogeja, että odottelin uutta tekstiä nämä pari päivää ihan kärsimättömänä. Ja vihdoin odotus palkitiin. Elämä palautui uomiinsa, kun uusi blogi ilmestyi. Kaino pyyntöni onkin, että voisitko alkaa alusta tuon 30 pv- jutun:).
    Halit mammalta

    VastaaPoista
  2. EN! koska ulla ei vaan jutut riitä joka päivälle. Teksteistä tulee parempia ku pitää vähän taukoa. Eli error error!

    VastaaPoista
  3. No höh, ilmeisesti tähän on sitten tyytyminen. Totta puhuakseni, olet tosi tyytyväinen, kun saa edes silloin tällöin lukea sinun lennokasta tekstiäsi. Mamma

    VastaaPoista
  4. Mielettömän kivaa lukea sun positiivisia kirjoituksia, vaikka aina se ei varmati yhtä tanssimista olekaan, näet silti aina asioiden positiivisen puolen. Elämän ei kuulukaan olla aina ihanaa ja helppoa. Eihän sitä muuten osaisi hyvästä nauttia! (tää jo aikaisemmin todettu)

    Telkkarissa mainostettiin, että linnan bileet (6.12.) näkyy maailmallakin. Aiotko seurata pippaloita (en tiedä kyllä mistä)?
    t.sari

    VastaaPoista
  5. En tiiä viel! Pitää kattoa että mitä tehään huomenna ku tytöllä ei oo koulua. Voi olla että yhessä tuijotetaan prinsessamekkoja (;

    VastaaPoista