Suomi-päivä kyllä totaallisesti tänää ollu! Ensinnäkin; eilen oli tasan 3 viikkoa siihen että kone lähtee JFKn kentältä kohti Lontoota, josta jatkan Helsinkiin! Eli tänään on tasan 3 viikkoa siihen että oon Suomen maalla jälleen. Tänään on tasan 3 viikkoa siihen että pääsen kikattelemaan kummitytön kanssa. Tasan 3 viikon päästä pääsen nukkumaan omaan sänkyyn. Huihai.
Suomi-teema jatkuu sillä että katsottiin hostäidin ja tytön kanssa tänään Joulutarina leffa. Ahh kuinka herkkis ihana se on. Kyyneleet vaan valu. Lopputekstit on aina pakko kattoa ihan kokonaan koska Antti Tuiskun Valovuodet biisi on niiiiiin ihku. Lisää kyyneliä.
Vanhemman pojan synttärikemut on tänään ja tuossa pihalla kököttää hervoton rekka, jossa pojat pelailee pelejään = sisällä on ihanan rauhallista! Ja kakkuna on tottakai baseball-areena...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti