torstai 23. joulukuuta 2010

Fiilistelyä

Tänään fiilistellään. Tänään fiilistellään elämää. Vaikkakin tänä aamuna oli möykkyjä masussa kun ajatteli huomista jouluaattoa nii ne katosivat tässä joulua hostäitin kanssa laitellessa. Lienekkö uutisella, että näen Joulupukki ja noitarumpu leffan täällä ollut osuutta asiaan? No mutta bonukset siitä vaan kohoovat. Avasin verhot pitkästä aikaa (ja niille jotka kauhistelevat asiaa niin verhoni on vähän niin kuin paperi, joten ne suodattavat luonnonvalon hyvin läpi, en siis ole eläny säkissä) ja se lumisade ja kaunis takapihamaisema loivat joulufiiliksen kunnolla päälle. Siihen lisäksi spotifyn täydellinen joulusoittolista niiin omnomom.

Kuusen alus täyttyy lahjoista ja arjen kiireet unohtuvat :) huomiselle on luvassa pelkästään oleilua ja jouludinner nro 1 jonka hostäiti haluaa järjestää minun kunniaksi! Katsellaan jos innostutaan leipomaan joulutorttuja yhdessä. Tai siis tehdään luumuhillo yhdessä ja ostetaan valmistaikinaa. Täällä päin maapalloa se on jo leipomista! Lauantainaamuna annan lapsille vapaat kädet tulla herättämään mut niin aikaisin kun haluavat lahjojen avaamiseen. Kerrankos sitä täällä ollaan joulu niin kai nyt sitä aamulla pitää olla avaamassa lahjoja ja katselemassa sitä lasten riemua. Täällä muuten tämä lahjajuttu on ihmeellistäkin ihmeellisempi; kuten jo sanoin osa lahjoista on jo kuusen alla ja niissä lukee keneltä ne on ja sitten osa tulee joulupukilta. Suomessa kaikki lahjat on pukilta tai sitten ei tule pukkia ollenkaan.

Mutta joulu on joulu missä tahansa päin maapalloa ja tällä hetkellä (huomista ootellessa..) en osaa edes kaivata suomalaista joulua. Sen kuitenkin olen kokenut jo monesti ja tulen kokemaan monesti! Once in a lifetime again!

Eli fiilistelen koska olen on-nel-li-nen

2 kommenttia:

  1. Joo täällä ihan sama noitten lahjojen kanssa! Sukulaiset haluaa keräillä pointseja lasten silmissä ;))

    VastaaPoista
  2. Siis joo se on kaikkialla usassa noin!

    VastaaPoista